Η απάντηση στο Νίκο Χρονάκη για στηθαίο στο δρόμο προς Βιάννο

Την τοποθέτηση διαχωριστικού στηθαίου συνεχίζοντας  το στηθαίο της οδού ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ( ΒΙΠΕ ) N. Αλικαρνασσού έως την ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΩΝ  ΑΡΧΑΝΩΝ στον Ημικόμβο , ζήτησε με επερώτηση  του στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης ο Περιφερειακός  Σύμβουλος Νίκος Χρονάκης. Όπως υποστήριξε είναι  είναι μια είσοδος – έξοδος  της πόλεως του Ηρακλείου των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής της πόλεως του Ηρακλείου και των Δήμων Αρχανών – Αστερουσίων, Μινώα Πεδιάδας, Βιάννου  και άλλων όμορων δήμων.  Μηδενίζοντας σχεδόν με το στηθαίο τις θανατηφόρες συγκρούσεις.

Για την απάντηση από τον Αντιπεριφερειάρχη Νίκο Συριγωνάκη ο κ.Χρονάκης αναφέρει:

Στη συνεδρίαση της από 18/04/2022 του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης συζητήθηκε η Επερώτηση μου προς τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Αρναουτάκη Σταύρο με θέμα :  “ Tην Μελέτη και τοποθέτηση  διαχωριστικού   στηθαίου  από την Οδό ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ έως την ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΩΝ  ΑΡΧΑΝΩΝ στον ημικόμβο, λόγο ότι  είναι μια είσοδος – έξοδος  της πόλεως του Ηρακλείου των  κατοίκων  της ευρύτερης περιοχής της πόλεως του Ηρακλείου και των Δήμων Αρχανών – Αστερουσίων, Μινώα Πεδιάδας, Βιάννου  και άλλων όμορων δήμων.  Η πρακτική έχει δείξει ότι όπου υπάρχει διαχωριστικό στηθαίο μηδενίζει  σχεδόν τις θανατηφόρες συγκρούσεις”.

Απαντώντας στην Επερώτηση ο  Αντιπεριφερειάρχης  Ηρακλείου Συριγωνάκης Νίκος,  Αναγνώρισε  την αναγκαιότητα τοποθέτησης στηθαίου που πραγματικά το χρειάζεται Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΥΤΟΣ και συνέχισε λέγοντας ότι έχουν προχωρήσει οι συζητήσεις και εξετάζεται η τοποθέτηση στηθαίου ασφαλείας στον οδικό άξονα ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΒΙΑΝΝΟΣ σε διάφορα σημεία με την μέθοδο του (2+1) δύο συν ένα  με έγκριτο μελετητή,  σύμφωνα με αυτή την κατασκευή που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες της Ευρώπης και κυρίως στην Ολλανδία τοποθετείται στηθαίο ασφαλείας σε δρόμους που το πλάτος δεν είναι αυτό που προβλέπεται γιατί στον οδικό άξονα που συζητάμε το πλάτος είναι τέτοιο που δεν επιτρέπεται στηθαίο διότι ανά κατεύθυνση πρέπει να έχουμε δυο λωρίδες συν μια λωρίδα έκτακτης ανάγκης,  με το δύο συν ένα,  υπάρχουν ανά κατεύθυνση δύο λωρίδες κυκλοφορίας συν  μία λωρίδα στην άλλη κατεύθυνση και αυτό αλλάζει ανά  2,5 χιλιόμετρα ώστε να δίνεται η δυνατότητα προσπέρασης εκατέρωθεν μετά από την συγκεκριμένη χιλιομετρική απόσταση των 2,5 χιλιομέτρων, άρα λοιπόν εξετάζεται αυτή η λύση και έχουν προχωρήσει οι συζητήσεις με τον μελετητή που προανέφερε πιστεύοντας ότι οι συζητήσεις θα ευοδωθούν ώστε να αναβαθμιστεί αυτός ο οδικός άξονας που πραγματικά το χρειάζεται αφού ο κυκλοφοριακός φόρτος που αναφέρω στην Επερώτηση μου έχει αυξηθεί σημαντικά γιατί ενώνει το Αστικό Ηράκλειο με τρεις δήμους,  και επιπλέον έχει επιβαρυνθεί λόγο της κατασκευής του Νέου αεροδρομίου Καστελίου με ότι συνεπάγεται αυτό.  

Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις αναμένοντας  με μεγάλη αγωνία και ενδιαφέρων το άμεσο αποτέλεσμα των συζητήσεων αυτών που πρέπει να γίνει πράξη μαζί με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και την άμεση τοποθέτηση του στηθαίου σε όλο το Δρόμο από Ηράκλειο έως Βιάννο. Κάθε χρονική καθυστέρηση στην εκτέλεση του έργου αυτού πρέπει να μηδενιστή προς όφελος των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής της πόλεως του Ηρακλείου και των Δήμων Αρχανών – Αστερουσίων, Μινώα Πεδιάδας, Βιάννου  και των άλλων όμορων δήμων.                                            

                                      ΧΡΟΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΡΗΤΗΣ   

                                                               ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ  

                                                                                          ΠΑΡΑΤΑΞΗ “ Η ΚΡΗΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ”

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content