Ryan Kaji: Ο 10χρονος YouTuber από τη Χαβάη που κατάφερε να γίνει εκατομμυριούχος

Το «Ryan’s World» είναι ένα παιδικό κανάλι στο YouTube στο οποίο πρωταγωνιστεί ο 10χρονος Ryan Kaji, μαζί με τη μητέρα, τον πατέρα και τις δίδυμες αδερφές του. Ο νεαρός YouTuber έχει καταφέρει να γίνει πασίγνωστος και… πάμπλουτος, και μας έχει κινήσει πολύ το ενδιαφέρον πώς ένα ανήλικο αγόρι κατάφερε να γίνει viral ανεβάζοντας απλές καθημερινές στιγμές του!

Είναι ένα συνηθισμένο Κυριακάτικο απόγευμα για την οικογένεια Kaji, στη Χονολουλού της Χαβάης. Παίζουν ένα παιχνίδι, το βιντεοσκοπούν από το κινητό της μαμάς, διασκεδάζουν… Αλλά αυτό που δεν είναι συνηθισμένο είναι ότι, όταν τελειώσουν, θα στείλουν το βίντεο σε μια ομάδα παραγωγής στο Χιούστον, η οποία θα το επεξεργαστεί και θα το συσκευάσει ως μέρος μιας παιδικής αυτοκρατορίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, γνωστής ως «Ryan’s World». Το περιεχόμενό του 10χρονου Ryan στο YouTube συγκεντρώνει δισεκατομμύρια προβολές κάθε μήνα και το κανάλι της οικογένειας είναι ξεκάθαρα ένα από τα πιο κερδοφόρα στον κόσμο!
Η οικογένεια έχει, επίσης, ξεκινήσει μια τηλεοπτική εκπομπή στο Nickelodeon, το «Ryan’s Mystery Playdate» και τα παιχνίδια τους αποφέρουν, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πάνω από 25 εκατομμύρια δολάρια ετησίως!

 

Πώς ξεκίνησαν όλα

Όλα ξεκίνησαν – λίγο πολύ – τυχαία, όταν ο Ryan ήταν μόλις τριών ετών. «Όταν έβαλα για πρώτη φορά το βίντεο, δε σκέφτηκα τίποτα. Απλώς προσπάθησα να το μοιραστώ με τους φίλους και την οικογένειά μου, γιατί, ξέρετε, έχουμε και οι δύο πολλά μέλη της οικογένειας εκτός ΗΠΑ», είπε η μαμά του Ryan, Loann Kaji.

Αλλά σήμερα, τα βίντεο του Ryan στα οποία παίζει με τα παιχνίδια του, που αρχικά προορίζονταν για συγγενείς, συγκεντρώνουν περισσότερες από 52 εκατομμύρια προβολές!

«Νομίζω ότι η αυθεντικότητα είναι σίγουρα ο νούμερο ένα παράγοντας που τα βίντεο έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία, κυρίως επειδή κάνουμε γυρίσματα στο σπίτι και δεν έχουμε σενάριο», υποστήριξε ο μπαμπάς του Ryan, Shion.

Μάλιστα, ο Shion και η Loann εγκατέλειψαν τις δουλειές τους προκειμένου να ξεκινήσουν μια οικογενειακή επιχείρηση στο YouTube, κάτι που τελικά τους οδήγησε στην επικεφαλής μάρκετινγκ του Pocket Watch, Kerry Tucker.

«Παίρνουμε τους μεγαλύτερους παιδικούς αστέρες του YouTube στον κόσμο και τους μετατρέπουμε σε παγκόσμια franchise», εξήγησε η Tucker, η οποία προσπαθεί να «εκμεταλλευτεί – με καλό τρόπο φυσικά! – τον πασίγνωστο πλέον Ryan Kaji.

Μπορεί να νομίζεις ότι ένα παιδί με τη δική του σειρά παιχνιδιών και περισσότερους καθημερινούς θεατές από τα περισσότερα τηλεοπτικά κανάλια, θα μπορούσε να το έχει πάρει λιγάκι… πάνω του, αλλά ο Ryan είναι ακριβώς όπως όλα τα υπόλοιπα 10χρονα παιδιά.

queen.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content