Λαβράκια ξετρυπώνουν οι διασταυρώσεις νέου τύπου της ΑΑΔΕ, καθώς δεν περιορίζονται στους συνήθεις ελέγχους έκδοσης αποδείξεων, αλλά στοχεύουν και στα ηλεκτρονικά κανάλια πωλήσεων.
Πλέον των καθημερινών, επιτόπιων επισκέψεων σε καταστήματα σε όλη τη χώρα, για την έκδοση αποδείξεων, πραγματοποιούνται και στοχευμένοι έλεγχοι, που προκύπτουν από τον ειδικό λογάριθμο και λογισμικό της ΑΑΔΕ. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των ελεγκτών με τις πλατφόρμες διανομής φαγητού αποδίδει όλο και περισσότερους καρπούς. Τα στοιχεία, που αποστέλλουν οι πλατφόρμες, αξιοποιούνται καθημερινά, δεδομένου ότι διαμορφώνουν – μαζί με τις βάσεις δεδομένων της ΑΑΔΕ – συγκεκριμένες στοχεύσεις επιχειρήσεων, μέσω των κριτηρίων ανάλυσης κινδύνου.
Έτσι, ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΑΑΔΕ έχει τη δυνατότητα, με τη χρήση έξυπνων λογισμικών:
α) να επεξεργάζεται μεγάλο όγκο των ψηφιακών δεδομένων, που παράγουν οι φορολογικοί μηχανισμοί, εντοπίζοντας μη τιμολογηθέντα δελτία παραγγελίας ή μαζικές εκπτώσεις στο τέλος της ημέρας ή αδικαιολόγητα μεγάλο όγκο ακυρωτικών.
β) να συσχετίζει τις ληφθείσες παραγγελίες, μέσω των πλατφορμών παραγγελιοληψίας, με την έκδοση των αντίστοιχων αποδείξεων.
Σε αυτή την κατεύθυνση, οι ελεγκτές εντόπισαν πιτσαρία στην Αργυρούπολη, η οποία, για τρεις χρονιές, 2017 – 2018 – 2019, δεν έκοψε 58.200 αποδείξεις για παραγγελίες, που είχε πάρει μέσω πλατφόρμας, συνολικής αξίας 635.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 131.000 ευρώ!!!
Εκτός από τα πρόστιμα, τους φόρους και τις προσαυξήσεις, που επιβλήθηκαν ήδη στην επιχείρηση, οι ελεγκτές συνεχίζουν να κάνουν φύλλο και φτερό τα βιβλία του καταστήματος, ώστε και να δουν σε βάθος την υπόλοιπη φορολογική συμπεριφορά του, αλλά και να ελέγξουν και τις υπόλοιπες χρήσεις.
iefimerida.gr