Πρόκειται για το «terayacht» με το όνομα Pangeos, όπου θα υπάρχουν ξενοδοχειακά θέρετρα, βίλες, εμπορικά κέντρα και πάρκα. Συνολικά αναμένεται να έχει χωρητικότητα 60.000 επισκεπτών και ενδέχεται να φέρει διάδρομο προσαπονήωσης και ελικοδρόμιο.
Σύμφωνα με τα πρώτα σχέδια, το Pangeos θα έχει μήκος τουλάχιστον 600 μέτρων και περίπου 650 μέτρα πλάτος, ενώ η κατασκευή του αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2030.
Εάν πράγματι κατασκευαστεί θα πρόκειται αδιαμφισβήτητα για τη μεγαλύτερη πλωτή υποδομή στην ιστορία. Μάλιστα, η Lazzarini άφησε να εννοηθεί ότι θα δημιουργηθεί ειδικός χώρος για την κατασκευή του.
«Ένα terayacht απαιτεί ένα tera-ναυπηγείο. Η έμπνευση ενός σκάφους αντίστοιχου μεγέθους, περιλαμβάνει την υλοποίηση ενός συγκεκριμένου ναυπηγείου/ υποδομής που θα πλημμυρίζει, ώστε να ανυψώσει το terayacht όταν αποπλεύσει», ανέφερε η εταιρεία. Η Lazzarini σκοπεύει να το κατασκευάσει σε ναυπηγείο στη Σαουδική Αραβία. Εφόσον ολοκληρωθεί δεν θα έχει κάποιον συγκεκριμένο προορισμό, αλλά αντιθέτως θα πλέει συνεχώς σε ολόκληρο τον κόσμο.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η πλωτή πόλη θα μπορεί να κινείται με ταχύτητα πέντε κόμβων, ενώ οι μηχανές θα ηλεκτροδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές που θα βρίσκονται στο σκάφος. «Όσο πλέει, τα μεγάλα φτερά θα παίρνουν ενέργεια από την αντίσταση των κυμάτων και το Pangeos θα πλέει συνεχώς, χωρίς να εκπέμπει ρύπους. Επίσης, η περιοχή της ταράτσας φέρει ηλιακά πάνελ, τα οποία παρέχουν μέρος της απαιτούμενης καθαρής ενέργειας για την ηλεκτροδότηση του terayacht», δηλώνει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Η εταιρεία θα προχωρήσει σε συλλογική χρηματοδότηση (crowdfunding) για την πώληση ψηφιακών χώρων στο Pangeos, οι οποίοι θα μπορούν να αγοραστούν και σε μορφή συλλογής NFT. Μέσω της συλλογής οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν περιεχόμενο και να έχουν πρόσβαση στις ψηφιακές τους περιουσίες. Μάλιστα, στην περίπτωση που κατασκευαστεί το Pangeos, τα χρήματα αυτά θα λειτουργήσουν ως προκαταβολή και για την αγορά ακινήτου στο σκάφος.
Καθημερινή – moneyreview.gr