Μετά την κρίση του κορωνοϊού, που αναπόφευκτα επέφερε δραματική μείωση του αριθμού των δρομολογίων άρα και του τζίρου, η κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου καθιστά αβέβαιο το μέλλον της εταιρείας και προβληματίζει έντονα τους ιθύνοντες.
Και μετά το τέλος της καραντίνας η κίνηση να παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα, μετά και το τέλος των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών την Παρασκευή 26 Ιουνίου, να αναπτύσσεται έντονος προβληματισμός για το μέλλον του ΚΤΕΛ.
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο του ΚΤΕΛ κ. Νίκο Καρπαθιωτάκη, από τα μέχρι στιγμής δεδομένα «το μέλλον δεν είναι ευοίωνο», με όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοικτά για την συνέχιση και τον τρόπο λειτουργίας του ΚΤΕΛ. Με την κατάσταση όπως είναι σήμερα, όλα υπολειτουργούν και με ένα στην καλύτερη περίπτωση 20 με 30% επιβατικής κίνησης, όπως τονίζει, «δεν μπορούμε να συντηρηθούμε και να ανταπεξέλθουμε στα έξοδά μας». Χαρακτηριστικό είναι ότι η πτώση του τζίρου το τρίμηνο αυτό της καραντίνας ξεπερνά, όπως λέει ο αντιπρόεδρος, ακόμη και το 80%.
Όταν δεν υπάρχουν, όπως προσθέτει, τουρίστες και όταν δεν κινηθούν οι εργαζόμενοι για να μεταβούν στα ξενοδοχεία, ουσιαστικό μεταφορικό έργο δεν θα υπάρχει.
Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος θέλει να παρουσιάζεται αισιόδοξος. «Θα το προσπαθήσουμε, θα δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας και πιστεύω ότι θα αντέξουμε» αναφέρει.
Ο κ. Καρπαθιωτάκης θεωρεί πως είναι απαραίτητο η Πολιτεία να βοηθήσει το ΚΤΕΛ, είτε με τη μορφή επιδότησης στους οδηγούς που θα μείνουν, ουσιαστικά, χωρίς δουλειά λόγω των μειωμένων δρομολογίων, είτε με επιδότηση του εισιτηρίου, είτε με τη μορφή ενίσχυσης του ΚΤΕΛ ως πληττόμενη από την πανδημία εταιρία-επιχείρηση.
«Χωρίς την κρατική βοήθεια δεν θα μπορέσουμε με το λίγο επιβατικό κοινό που έχουμε να τα βγάλουμε πέρα» τονίζει.
Πηγή: Ανατολή