Το Papaki γιόρτασε από το σπίτι την πιο πρωτότυπη Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για 4η συνεχή χρονιά το Papaki υλοποίησε δράσεις στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως 10 Οκτωβρίου. Αυτή τη φορά όμως, όλη η εταιρεία γιόρτασε remotely! 

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, γιόρτασε για 4η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Με κεντρικό μήνυμα: Be our superhero”, το Papaki θέλησε να φέρει και πάλι τους ανθρώπους του κοντά: να τους υπενθυμίσει ότι τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης είναι πραγματικά οι superheroesτης εταιρίας και να τους πει ένα μεγάλο ευχαριστώ για την απαιτητική δουλειά τους.

Φέτος οι συνθήκες ήταν λίγο διαφορετικές εξαιτίας της εξ αποστάσεως εργασίας. Η εταιρία  όμως βρήκε δημιουργικούς τρόπους για να επιβραβεύσει και να διασκεδάσει τους εργαζομένους της που έχουν αναδείξει το Κέντρο Υποστήριξης πελατών του Papaki ως ένα από τα πιο οργανωμένα και αποτελεσματικά του κλάδου.

Έτσι λοιπόν διοργανώθηκαν διάφορες δράσεις από μακριά και όλη η ομάδα γιόρτασε από το σπίτι! To Papaki τονίζοντας για άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η καλή ψυχολογία και η ευεξία, ειδικά στο μοντέλο της τηλεργασίας, προσέφερε σε όλη την ομάδα ένα εξαιρετικό webinar με θέμα “Ψυχική Υγεία και Διατροφή” από το HRPSYCHOLOGY TODAY.

Άλλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου:

  • Η εταιρεία έστειλε στα σπίτια όλων των superheroes της εξυπηρέτησης πελατών κούπες-έκπληξη και χαλαρωτικές μάσκες λεβάντας.
  • Όλα τα μέλη της υπολοιπης εταιρείας ζωγράφισαν και έστειλαν ευχές οι οποίες συγκεντρώθηκαν σε μια ευχαριστήρια κάρτα για όσους “γιόρταζαν”.
  • Διοργανώθηκε online τουρνουά παιχνιδιών όπου όλα τα μέλη της εταιρείας έπαιξαν σε ζευγάρια μέχρι που αναδείχθηκε ένας νικητής.
  • “Γνωριζόμαστε από κάπου;” – Φτιάχτηκε ένα κουίζ με fun facts εργαζομένων όπου συμμετείχε όλη η εταιρεία.
  • Έγινε ψηφοφορία και όλοι ψήφισαν και ανέδειξαν τον αγαπημένο τους superhero από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Οι νικητές από όλες τις παραπάνω δράσεις έλαβαν δωροεπιταγές.
  • Όλη η εταιρία κλήθηκε σε online συνάντηση όπου χειροκροτήθηκε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Η Στέλλα Πάνου, Head of Sales, ηγήθηκε της ομάδας διοργάνωσης των δράσεων και σχολιάζει: «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των φίλων τουPapaki. Ειδικά φέτος που εργαζόμαστε όλοι από το σπίτι διοργανώσαμε δράσεις που υπενθύμισαν στην ομάδα πόσο δυνατή είναι και πόσο κοντά πραγματικά είμαστε. Δίνουμε επίσης κι ένα μήνυμα στους πελάτες μας αλλά και σε άλλες ελληνικές εταιρείες ότι η εξυπηρέτηση μπορεί και λειτουργεί άψογα ακόμη και από το σπίτι!”.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, που λαμβάνει χώρα σε περισσότερες από 60 χώρες και έχει ως στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών. Οι δράσεις που αναπτύσσονται αυτήν την εβδομάδα υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και σκοπεύουν στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, στην πρώτη γραμμή.

Για να μάθετε περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα papaki.com

Σχετικά με το Papaki

 

Το Papaki αποτελεί τον Νο1 καταχωρητή domain στην Ελλάδα και τον μόνο αδειοδοτημένο από την ICANN. Με εμπειρία 15 χρόνων και την εμπιστοσύνη χιλιάδων πελατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, υπηρετεί ένα όραμα: να ενδυναμώνει τον κόσμο με τις πιο συναρπαστικές online λύσεις.

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content