Σε διαφορετικές φάσεις θα γίνει το άνοιγμα των σχολείων -Τι αποκάλυψε η Κεραμέως

«Οι μελέτες έδειξαν ότι τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς του ιού και τα σχολεία έκλεισαν για να περιοριστεί η κινητικότητα των ενηλίκων. Στόχος μας και προτεραιότητα είναι να ανοίξουν τα σχολεία και υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια».

Τα παραπάνω δήλωσε σήμερα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μιλώντας στον ΑΝΤ1, σημείωσε ωστόσο ότι ο χρόνος στον οποίο θα υλοποιηθεί η επαναλειτουργία των σχολείων εξαρτάται από τους λοιμωξιολόγους.

Ο τρόπος πάντως που θα γίνει η άρση των μέτρων στην περίπτωση που εξομαλυνθεί η πορεία της πανδημίας στη χώρα και μειωθεί η διασπορά του ιού, αναμένεται να απασχολήσει την κυβέρνηση την επόμενη εβδομάδα. Πλέον η κυβέρνηση παρακολουθώντας τα επιδημιολογικά δεδομένα προσανατολίζεται για το σταδιακό άνοιγμα των δημοτικών σχολείων, του λιανεμπορίου και της εστίασης, αν και αρμόδιοι και επιστήμονες όπως ο καθηγητής Μικροβιολογίας και μέλος της επιστημονικής επιτροπής του Υπουργείου Υγείας Αθανάσιος Τσακρής τονίζουν ότι είναι «μάλλον άπιαστο να λήξει το λοκντάουν 1η Δεκεμβρίου, πολύ δύσκολο, λίγο αργότερα μπορεί να γίνει κάποια άρση περιορισμών… Θα δούμε αν μπορούν να γυρίσουν τα παιδιά στα δημοτικά».

«Αναγκαστική η τηλεκπαίδευση όσο τα σχολεία μένουν κλειστά»

Στο μεταξύ ωστόσο, η υπουργός Παιδείας αναφερόμενη στα σχολεία και την τηλεκπαίδευση τόνισε: «Δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία, αλλά όσο οι ειδικοί μας λένε ότι πρέπει να μείνουν κλειστά τα σχολεία, είναι αναγκαστική η τηλεκπαίδευση».

Η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε στο πλαίσιο λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης στην χώρα, μέσω δωρεάν πλατφόρμας και πρόσβασης σε αυτήν των μαθητών σε όλη την χώρα, υπογραμμίζοντας ότι είναι ένα πολύ μεγάλο ψηφιακό έργο, που αφορά 1,6 εκ. μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενώ παραδέχθηκε ότι υπήρξαν μικρά προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Αναφερόμενη σε καταγγελίες για διανομή tablet σε σχολεία, τα οποία καταλήγουν όμως αντί για τα χέρια μαθητών σε χέρια καθηγητών, η κ. Κεραμέως είπε ότι υπάρχουν σαφείς εντολές που πρέπει να τηρούνται, αποδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα σε κάποιες περιοχές, τόνισε όμως ότι είναι μεγάλη η συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η Υπ. Παιδείας είπε ότι σύμφωνα με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της περιοχής, τα παιδιά από το χωριό της Ηλείας, η φωτογραφία των οποίων να κάθονται στο καφενείο του χωριού για να «συνδεθούν» με την τηλεκπαίδευση, ουδέποτε συνδέθηκαν τις επίμαχες δύο ημέρες στην πλατφόρμα ούτε έκαναν χρήση της συσκευής που υπήρχε στο σχολείο και ήταν στην διάθεση τους, επαναλαμβάνοντας ότι το Υπουργείο είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να παρέμβει για να δοθούν λύσεις σε τέτοιου είδους περιπτώσεις.

«Αυτό που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι πρωτόγνωρο για την χώρα και ουδείς θα πίστευε πριν από μερικούς μήνες ότι λόγω της πανδημίας θα γινόταν η ψηφιακή μετάβαση όλων των σχολείων της χώρας. Την πρώτη ημέρα σύνδεσης των Γυμνασίων και των Λυκείων της χώρας, υπήρξαν αρρυθμίες, έπρεπε να συντονιστεί το σύστημα, υπήρχε πανευρωπαϊκό πρόβλημα, όμως δύο εβδομάδες τώρα γίνονται κανονικά τα μαθήματα σε δεκάδες χιλιάδες εικονικές τάξεις καθημερινά. Το ίδιο έγινε και την πρώτη ημέρα σύνδεσης των δημοτικών, υπήρξαν προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάποια προβλήματα, όμως πλέον τα μαθήματα γίνονται», τόνισε η κ. Κεραμέως.

Σε ότι αφορά τις απουσίες των μαθητών, είπε ότι αυτές δεν υπολογίζονται όταν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, ωστόσο κατά τις άλλες ημέρες τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για όλους και πρέπει να παρακολουθούνται από τα παιδιά.

Η Υπ. Παιδείας επανέλαβε σε ότι αφορά την πλατφόρμα για την τηλεκπαίδευση ότι δεν αφορά σε έργο που υλοποιείται στο πλαίσιο διαγωνισμού, αλλά αποτελεί δωρεά η χρήση της, για την οποία μάλιστα όπως είπε, αν και η αντιπολίτευση το ζητούσε επιμόνως τις προηγούμενες ημέρες, ουδείς έχει ανταποκριθεί αφότου το Υπουργείο δήλωσε ότι μπορεί όποιος θέλει να δει τα σχετικά έγγραφα.

 

 

 

 

 

Πηγή: iefimerida.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content