Για το click away μίλησε μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης. Εξήγησε, μιλώντας στο MEGA, ότι “πρόκειται για μια διεθνή πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών”.
Όπως είπε ο ίδιος, ο καταναλωτής κάνει την ηλεκτρονική παραγγελία, προπληρώνει το προϊόν και με το αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο του καταστήματος. Έτσι αποφεύγεται ο συνωστισμός. Σύμφωνα με τον κ. Σταμπουλίδη, το click away ετέθη στο τραπέζι σαν εναλλακτική όταν τα εμπορικά καταστήματα ανοίξουν.
«Θέλουμε να υπάρξει μια μετάβαση σε μια ομαλότητα με ίσους όρους για όλη την αγορά», είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε πως για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν αναπτύχθηκαν αντίστοιχα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου.