Ένα πρωτοφανές περιστατικό έλαβε χώρα στα Χανιά. Πελάτης ενός μπαρ επέστρεψε ύστερα από δέκα χρόνια 40 ευρώ που είχε πάρει έπειτα από λάθος στα ρέστα.
Εκείνος πιθανότητα μπερδεύτηκε και νόμιζε ότι ο θαμώνας του έδωσε δύο χαρτονομίσματα των 50 ευρώ και του επέστρεψε ρέστα 40 ευρώ. Ο πελάτης αν και κατάλαβε το λάθος του μπάρμαν πήρε τα ρέστα.
Όμως αυτό φαίνεται ότι ήταν βάρος στη συνείδησή του. Έπειτα από δέκα χρόνια, ο θαμώνας βρήκε την ευκαιρία να επιστρέψει τα χρήματα που κατά λάθος είχε πάρει.
Ο συγκεκριμένος άνδρας πήγε στο μαγαζί λόγω ενός γάμου. Τότε βρήκε την ευκαιρία να δώσει σε μπάρμαν έναν φάκελο, για να τον παραδώσει στον ιδιοκτήτη του μαγαζιού. Ο φάκελος περιείχε 40 ευρώ και μία επιστολή, στην οποία εξηγούσε τι ακριβώς είχε συμβεί.
Χανιά: Η επιστολή του θαμώνα
«Ονομάζομαι Αριστοτέλης, δεν γνωριζόμαστε. Πριν από κάποια χρόνια 10 ή 11 ίσως, παρόλο που βρισκόμουν σε αρκετά δύσκολη οικονομική κατάσταση επέλεξα να βγω με μία κοπέλα και ήρθαμε στο μαγαζί σου.
Αφού ήπιαμε κοκτέιλ ζήτησα τον λογαριασμό. Το κόστος για αυτά που είχαμε πάρει ήταν 60 ευρώ, εγώ είχα ακριβώς 60 ευρώ. Ένα χαρτονόμισμα των 50 ευρώ και ένα των 10 ευρώ.
Τα έδωσα στο bartender και εκείνος προφανώς μπέρδεψε τα χαρτονομίσματα των 10 ευρώ με 50 ευρώ και μου έδωσε ρέστα 40 ευρώ. Εγώ, τα πήρα .
Κάποια στιγμή ξεπετάχτηκε αυτή η ανάμνηση στο μυαλό μου και επειδή είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που έχω πάρει κάτι που δεν μου ανήκει, είτε χρήματα, είτε αντικείμενο, επιθυμώ να το διορθώσω.
Ταπεινά λοιπόν και με σεβασμό σου ζητώ να δεχθείτε αυτά τα 40 ευρώ»
Η πράξη αυτή του Αριστοτέλη έγινε δεκτή με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό από την διοίκηση του μπαρ και η συνιδιοκτήτρια Μαρίνα Μανωλαράκη, που την γνωστοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξέφρασε την έκπληξη, τη χαρά της, αλλά κυρίως όπως λέει, την αναζωογόνηση της ελπίδας, που στις μέρες μας τείνει να χαθεί πλήρως.