grylos-aggouridakis

Μεγάλη συμμετοχή σχολείων στη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

Με μεγάλη συμμετοχή των σχολείων ολοκληρώθηκε, σήμερα, η προθεσμία για την υποβολή των εκθέσεων αξιολόγησης. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, περισσότερα από13.000 στα 14.000 συνολικά σχολεία απέστειλαν τις εκθέσεις αξιολόγησης στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, παρά τις εντάσεις που δημιουργήθηκαν από συλλόγους που δεν ήθελαν να μετάσχουν στις διαδικασίες και τις σχετικές ανακοινώσεις συνδικαλιστών, οι οποίοι έφθασαν έως και τις απεργίες αλλά και την δικαστική οδό.

Όπως λένε στελέχη του υπουργείου, «λίγοι σύλλογοι επέλεξαν να αρνηθούν να συμμετάσχουν στις διαδικασίες, καθώς η όλη διαδικασία ολοκληρώθηκε με θετικό πρόσημο».

Θυμίζουμε ότι είχαν διακινηθεί κείμενα «φασόν» σε συλλόγους εκπαιδευτικών προκειμένου να τα καταθέσουν ως κείμενα αξιολόγησης.

Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, υπάρχουν περίπου 600 «φασόν», εκθέσεις στις περισσότερες από 13.000 που έχει παραλάβει. Για τον λόγο αυτό το υπουργείο δίνει μία επιπλέον προθεσμία, έως τις 3 Δεκεμβρίου, μόνο για τα σχολεία που επέλεξαν αυτόν τον τρόπο.

Η πολυσυζητημένη εδώ και δεκαετίες αξιολόγηση θα αφορά στους 160.000 εκπαιδευτικούς και στις 14.000 σχολικές μονάδες. Επίσης θα υπάρχει αξιολόγηση του έργου και των στελεχών εκπαίδευσης και βεβαίως και των εκπαιδευτικών, με στόχο την επιβράβευση της προσπάθειας και τη βελτίωση της απόδοσης.

Η αξιολόγηση των στελεχών θα γίνεται τόσο με βάση τα αντικειμενικά κριτήρια, όπως η εμπειρία, οι τίτλοι σπουδών, όσο και με τα ποιοτικά, ενώ η αξιολόγηση των νηπιαγωγών, δασκάλων και καθηγητών θα αποτυπώνει την εικόνα χωρίς σε καμία περίπτωση, όπως λέει το υπουργείο, να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα για τον εκπαιδευτικό, καθώς στόχος θα είναι η βελτίωσή τους.

Στο σχετικό έγγραφο, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κοπτσής λέει: «Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη».

 

 

Πρώτο Θέμα

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content