O σχεδιασμός και η κατασκευή οποιουδήποτε δρόμου αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα, μιας και πρέπει να προηγηθούν πολύπλοκες μελέτες και να αξιολογηθεί μια πληθώρα παραγόντων, όπως είναι η οδική ασφάλεια.
Επιπροσθέτως, αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία, δεδομένου ότι απαιτεί συστράτευση δυνάμεων και προσεκτικά βήματα που θα διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας.
Υπάρχουν, ωστόσο, και κάποιες περιπτώσεις όπου η κατασκευή ενός δρόμου αποδεικνύεται… παιχνιδάκι. Κάτι που επιβεβαιώνει Ινδία, η οποία κατάφερε να συμπεριλάβει το όνομά της στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, κατασκευάζοντας έναν μεγάλου μήκους δρόμο ταχείας κυκλοφορίας μέσα σε μόλις λίγες ημέρες.
Ειδικότερα, στις αρχές του καλοκαιριού η Εθνική Ένωση Αυτοκινητοδρόμων της Ινδίας(NHAI) δημιούργησε έναν δρόμο μήκους 75 χλμ. σε λιγότερο από πέντε ημέρες και συγκεκριμένα σε μόλις 105 ώρες και 33 λεπτά.
Πρόκειται για έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, ασφαλτικού σκυροδέματος μίας λωρίδας, ο οποίος ενώνει τις πόλεις Αμβράβατι και Ακόλα στην ομοσπονδιακή πολιτεία Μαχαράστρα. Οι εργασίες ξεκίνησαν στις 3 Ιουνίου του 2022 στις 7:27 π.μ. και ολοκληρώθηκαν στις 7 Ιουνίου 2022 στις 5 μ.μ.
Το κατασκευαστικό επίτευγμα των Ινδών και τη συμπερίληψή του στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες ανακοινώθηκε από τον υπουργό Nitin Gadkari, o oποίος επισήμανε ότι χρησιμοποιήθηκε ασφαλτικό μείγμα 36,634 μετρικών τόνων, αποτελούμενο από 2,070 μετρικούς τόνους πίσσας.
Πρόσθεσε, δε, ότι το έργο υλοποιήθηκε από 720 εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας ανεξάρτητων συμβούλων που εργάζονταν ολημερίς και ολονυχτίς για την ολοκλήρωση αυτού του έργου.
Σημειώνεται ότι το οδικό τμήμα Αμβράβατι-Ακόλα είναι μέρος του οδικού άξονα NH 53(1.949 χλμ), ενός στρατηγικής σημασίας διαδρόμου που συνδέει μεγάλες πόλεις όπως η Καλκούτα, η Ρέιπουρ, η Ναγκπούρ και το Σουράτ.
Το προηγούμενο παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες είχε καταγραφεί το 2019 στην Ντόχα του Κατάρ, όταν κατασκευάστηκε δρόμος 25,275 χλμ. σε 10 ημέρες.
Car and Motor.gr