Οι αλλαγές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα είναι μεγάλες, καθώς ο στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι να εισαχθούν νέα σε ηλικία μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και να σταματήσουν οι αθρόες εισαγωγές από φθηνά, ρυπογόνα και επικίνδυνα «σαπάκια».
Σύμφωνα με πληροφορίες αρχικά θα καταργηθούν οι υποκατηγορίες στην οδηγία ρύπων Euro 6, οπότε όλα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα εκτελωνίζονται με τον χαμηλό συντελεστή των καινούριων μειωμένο ανάλογα με την ηλικία αλλά και τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Στα αμέσως παλαιότερα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5 (1η άδεια κυκλοφορίας από 1η Ιανουαρίου 2011 έως και Αύγουστος 2015) επίσης θα μειωθούν οι δασμοί,καθώς η επιβάρυνση στο Τέλος Ταξινόμησης θα μειωθεί από το 200% στο 30% έως 50% με αποτέλεσμα οι δασμοί να μειωθούν πάρα πολύ.
Στα παλαιότερα αυτοκίνητα αναμένεται να υπάρξουν και οι μεγάλες επιβαρύνσεις στο Τέλος Ταξινόμησης, ώστε να σταματήσουν οι αθρόες εισαγωγές παλαιών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.grτα ποσοστά επιβάρυνσης στο Τέλος Ταξινόμησης αναμένεται να κυμανθούν από 200% έως και 500%!
Πάντως το μεγάλο θέμα που έχει προκύψει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχει να κάνει με τα γυρισμένα χιλιόμετρα, καθώς τόσο το οικονομικό επιτελείο όσο και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορώναναζητούν τρόπους ώστε να προστατεύσουν τους Έλληνες καταναλωτές από τους επιτήδειους εμπόρους, οι οποίοι εξαπατούν ανυποψίαστους καταναλωτές.
Παράλληλα επειδή τα ΚΤΕΟ δεν έχουν το ιστορικό των ελέγχων από τα αντίστοιχα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου άλλων κρατών-μελών είναι αδύνατη η διασταύρωση των στοιχείων.
Newsauto.gr