Στην Κρήτη, πριν από το φετινό καλοκαίρι, θα ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα στο πλαίσιο της εκ νέου δραστηριοποίησης της Carrefour στην Ελλάδα. Αυτό προβλέπει το χρονοδιάγραμμα του γαλλικού ομίλου, ο οποίος χθες το απόγευμα ανακοίνωσε και επισήμως τη συνεργασία του με την εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου Teleunicom, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, συνεργασία μέσω της οποίας επιστρέφει στην ελληνική αγορά έπειτα από δέκα χρόνια απουσίας. Η Κρήτη, εκτός από τόπο καταγωγής της οικογένειας Βαρδινογιάννη, αποτελεί και μεγάλο τουριστικό προορισμό, κάτι που αποτελεί έναν από τους λόγους της επαναδραστηριοποίησης της Carrefour στην Ελλάδα και της στόχευσης σε συνεργασίες σε επόμενη φάση με μικρές τοπικές αλυσίδες.
Στη γαλλική ανακοίνωση, μάλιστα, που εκδόθηκε χθες το απόγευμα, αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι μέσα από τη συνεργασία με τη Retail & More, η Carrefour «θα επαναλανσάρει το σήμα της στην Ελλάδα και θα προσφέρει τα προϊόντα της στους Ελληνες καταναλωτές και στους τουρίστες».
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Ελληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & More είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά.
Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές», δήλωσε ο κ. Πατρίκ Λασφάργκ, εκτελεστικός διευθυντής της Carrefour International Partnerships. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα.
Οι Ελληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, διευθύνων σύμβουλος της Retail & More. Σημειώνεται ότι ο κ. Βασίλης Στασινούλιας ήταν διευθύνων σύμβουλος της Carrefour – Μαρινόπουλος το διάστημα 2008-2011. «Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα σήματα της Carrefour», τόνισε από την πλευρά του ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Teleunicom.
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.
Πηγή: kathimerini.gr