ΔΕΗ – ΔΕΔΗΕ σημειώσατε Χ

Από τη φίλη Β.Μ. πήραμε για δημοσίευση την ακόλουθη επιστολή:

 

Αγαπητή “Νέα Δράσις”,

Σύμφωνα με τις οδηγίες  της ΔΕΔΗΕ προσπάθησα να καταχωρησω τις ενδείξεις μετρητή ρεύματος.

Δυστυχώς το σύστημα δεν με άφησε, αναγράφοντας ημερομηνία καταχώρησης διαφορετική από ότι είχε ανακοινωθεί στον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ.

Προσπάθησα  3 φορές τηλεφωνικά, με μεγάλο χρόνο αναμονής, να επικοινωνήσω με την ΔΕΔΗΕ.
Όταν τελικά μου απάντησαν, με ενημέρωσαν ότι κατά λάθος ή ΔΕΗ έδωσε αυτές τις ημερομηνίες και θα έπρεπε να τους καλέσω να το περάσουν αυτοί.
Άλλη αναμονή στην γραμμή όταν επιτέλους μου απάντησαν λόγω τεχνικών προβλημάτων έπρεπε να δώσω τον αριθμό παροχής ξανά και ξανά, όπως και να περιμένω να ενημερωθεί ο υπάλληλος για το θέμα
Το αποτέλεσμα ήταν να έχω νέα ενημερωση, ότι αυτό μπορώ να το κάνω μέσω ebill, ενω από Σεπτέμβριο που θα έχει ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία και τηλεφωνικά στην ΔΕΗ.
Ας ενημερωθούν λοιπόν οι πελάτες της ΔΕΗ πως έχουν τα πράγματα, για  να μην υποστουν την ίδια ταλαιπωρία, μεχρι να βρουν την άκρη όσοι τους εμπιστευόμαστε για τον φωτισμό μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Β.Μ.

 

 

 

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content