Είναι γεγονός ότι όσο περνούν τα χρόνια, αλλάζουν όλα τα προεκλογικά “έθιμα”. Νέα μέσα έχουν σήμερα στη διάθεσή τους οι υποψήφιοι, και τα εκμεταλλεύονται δεόντως. Παλαιότερα, δεν υπήρχαν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ούτε τηλεοράσεις, τα ραδιόφωνα ήταν λίγα, και μόνο οι εφημερίδες, οι αφίσες και τα φέιγ βολάν γνωστοποιούσαν την προεκλογική δραστηριότητα κάθε κόμματος και κάθε υποψηφίου βουλευτή. Όπως τούτο το δημοσίευμα, στο οποίο εμφανίζονται διάφοροι υποψήφιοι για να κάνουν γνωστή στο “λαό” τη δραστηριότητά τους…