Η επίσημη έναρξη λειτουργίας της LAVORIA, μιας νέας καινοτόμου πλατφόρμας προσλήψεων εργαζόμενων για τον κλάδο της Φιλοξενίας, θα πραγματοποιηθεί στις 21 Οκτωβρίου στην Ελλάδα
Στα μέσα του 2021, ολόκληρη η Ευρώπη αντιμετώπισε σοβαρή έλλειψη εργατικού δυναμικού στον κλάδο της Φιλοξενίας. Είναι η πρώτη φορά που ο κλάδος αντιμετωπίζει τέτοια έλλειψη, την οποία πολλοί αποκαλούν κρίση προσλήψεων. Η πανδημία Covid-19 αποκάλυψε ένα κρυφό πρόβλημα το οποίο υπάρχει εδώ και χρόνια: Ένας κλάδος με ανεπάρκεια εξειδικευμένου προσωπικού, έλλειψη εκπαίδευσης σε αυτό και κακή φήμη σε θέματα υπερωριών και αμοιβών, δυσκόλευαν πάντα και δημιουργούσαν προβλήματα στην εύρεση ικανού προσωπικού και πολύ πριν από την πανδημία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την Ελλάδα, όπου το 2019 μόνο 15.852 θέσεις εργασίας καλύφθηκαν, δηλ. (73%) από την ζήτηση που ήταν 21.821 θέσεις, και το 2021 μόνο το 65%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών. Φέτος το έλλειμμα στις θέσεις εργασίας ήταν 20% υψηλότερα από τα επίπεδο πριν από την πανδημία.
Η βιομηχανία HoReCa τώρα αναγκάζεται να “μεταμορφωθεί” και να βρει νέες λύσεις σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά προσλήψεων, και όπως και ολόκληρος ο κόσμος μετά την πανδημία προσπαθεί για την ψηφιακή αλλαγή.
Η πλατφόρμα LAVORIA έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις παρέχοντας μια λειτουργικά πλούσια λύση με τα ακόλουθα οφέλη:
- Διαχειριστείτε περισσότερα ζητήματα με λιγότερες δαπάνες λόγω της αυτοματοποίησης,
- Προσφέρεται έναν πιο κατάλληλο για τις ανάγκες υπάλληλο, σε πελάτες, από μια μεγάλη βάση δεδομένων υποψηφίων σε όλη την ΕΕ,
- Διαχειριστείτε μια διαδικασία πρόσληψης σε μία πλατφόρμα,
- Εξασφαλίστε αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ του υποψηφίου και του εργοδότη, χωρίς σπατάλη χρόνου και από τις δύο πλευρές,
- Παρέχετε μόνο επαληθευμένες επιλογές στον υποψήφιο και τον εργοδότη.
«Η LAVORIA δημιουργήθηκε το 2019. Στην αρχή της πανδημίας, παγώσαμε το έργο λόγω των πρωτοφανών συνθηκών. Τότε δεν μπορούσαμε καν να σκεφτούμε ότι ο τερματισμός του καθεστώτος της αναστολής εργασίας θα έφερνε τη LAVORIA σε σωτήρια θέση για τον κλάδο», λέει η Daria Dzhuzenova, COO και εκπρόσωπος της LAVORIA.
Μέσα από την πλατφόρμα παρέχετε μια τέλεια αντιστοιχία μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου στον κλάδο HoReCa, είναι το κεντρικό σύνθημα της LAVORIA. Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακά εργαλεία πληροφορικής, η πλατφόρμα φέρνει αυτοματοποίηση στη διαδικασία πρόσληψης, καθιστώντας την επιτυχημένη, σχετική με το αντικείμενο, γρήγορη, εύκολη και επωφελή και για τον προϋπολογισμό οποιασδήποτε επιχείρησης.
«Πρόσφατα κάναμε μεγάλη έρευνα στον τομέα αυτό και διαπιστώσαμε ότι οι διαδικασίες πρόσληψης στον συγκεκριμένο κλάδο διαφέρουν ριζικά από πρόσληψη σε οποιοδήποτε άλλο κλάδο της Οικονομίας. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε επιχειρηματικά οφέλη, με συνολικό κόστος που είναι ελκυστικό για όλους. Ελπίζουμε να βοηθήσουμε όλους τους συμμετέχοντες στον κλάδο, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τη φύση της επιχείρησης, να αποκτήσουν τα οφέλη που διατίθενται μέσω της εφαρμογής σύγχρονων συστημάτων», συνοψίζει η εκπρόσωπος της LAVORIA.