Τη δική του αλήθεια, η οποία απέχει παρασάγγας από τις ειδεχθείς κατηγορίες που αντιμετωπίζει για το αδίκημα του βιασμού (το 2008) και δύο απόπειρες βιασμού (το 2010 και το 2014), αποκαλύπτει ο Πέτρος Φιλιππίδης!
∆ύο μήνες σχεδόν μετά την απόφαση ανακρίτριας και εισαγγελέα να προφυλακιστεί στις φυλακές της Τρίπολης, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης, συγκάτοικος πλέον του ∆ημήτρη Λιγνάδη, σπάει τη σιωπή του και αποκαλύπτει τη δική του εκδοχή για τη «σχέση» του με τις τρεις καταγγέλλουσες. Μέσω του πολυσέλιδου απολογητικού υπομνήματος, το οποίο αποκαλύπτει στο σύνολό του η «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ», ο Φιλιππίδης «ξεσπά» κάνοντας λόγο για ανυπόστατες κατηγορίες, ενώ αναφέρεται με λεπτομέρειες τόσο στη γνωριμία του με καθεμία από τις τρεις γυναίκες όσο και στη δική του εκδοχή για το τι συνέβη.
ην πρώτη καταγγέλλουσα για το αδίκημα του βιασμού, Α.Μ., η οποία τυγχάνει να είναι και κόρη φίλης του ηθοποιού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ο Φιλιππίδης τη χαρακτηρίζει «εμμονική», επισημαίνοντας ότι τον ενοχλούσε διαρκώς καθώς και ότι σε δημόσια εκδήλωση (τελετή βάπτισης του παιδιού ενός συνεργάτη του) δεν δίστασε να δηλώσει, μπροστά στον γιο του, ότι είναι ερωτευμένη μαζί του, ότι τον αγαπάει και ότι εκείνος καν δεν της μιλάει!
Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη καταγγέλλουσα για την απόπειρα βιασμού Σ.Μ. (το 2014), ο προφυλακισμένος ηθοποιός αναφέρει ότι είχε συναινετικές ερωτικές συνευρέσεις μαζί της. Αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια μίας από τις συναντήσεις που είχαν στο καμαρίνι του, το φερόμενο θύμα απόπειρας βιασμού τον «καβάλησε» και στη συνέχεια έκαναν παθιασμένο έρωτα! «Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μια γυναίκα», αναφέρει χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι η απογοήτευσή της μετατράπηκε σε μένος όταν τελικά δεν συνεργάστηκαν επαγγελματικά.
Σε ό,τι αφορά την τρίτη καταγγέλλουσα Α.Γ., την οποία φέρεται να αποπειράθηκε να κακοποιήσει σεξουαλικά μέσα στο αυτοκίνητό του σε ένα στενό του Ψυχικού, υποστηρίζει ότι εκείνη του ρίχτηκε! «Ευθύς μόλις σταθμεύσαμε, η καταγγέλλουσα έπεσε με φόρα πάνω μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι μου, κατέβασε το εσώρουχό μου και επιδόθηκε σε πεολειχία. Η πράξη της αυτή με ξάφνιασε ιδιαίτερα ευχάριστα και δεν τη σταμάτησα. Τη χάιδευα στο κεφάλι, τον λαιμό και την πλάτη και απολάμβανα τη στιγμή. Λίγο πριν το τέλος, η καταγγέλλουσα τραβήχτηκε και ολοκλήρωσα στο χέρι μου. Εν συνεχεία της ζήτησα να ανοίξει το ντουλαπάκι που είναι μπροστά από τη θέση του συνοδηγού και να μου δώσει τα χαρτομάντιλα που υπήρχαν εντός, προκειμένου να σκουπιστώ», αναφέρει και επισημαίνει ότι ακόμη και σήμερα αδυνατεί να αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους προχώρησε στη συγκεκριμένη καταγγελία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε καμία περίπτωση η «Μ» δεν υιοθετεί τους ισχυρισμούς και τις «απαντήσεις» του προφυλακισμένου ηθοποιού. Είναι προφανές ότι για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας φιλοξενεί τη «δική του αλήθεια», η οποία πάντως μέχρι σήμερα δεν έχει πείσει τις δικαστικές Αρχές, καθώς υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα το αρμόδιο ∆ικαστικό Συμβούλιο απέρριψε την αίτηση αποφυλάκισης που είχε καταθέσει με το σκεπτικό ότι εάν εξέλθει των φυλακών Τριπόλεως ενδέχεται να διαπράξει παρόμοια αδικήματα!
«Είχε αρρωστηµένη συµπεριφορά»
«Η καταγγέλλουσα είναι κόρη της ηθοποιού Ε.Τ., με την οποία συνεργάστηκα από το 2004 έως το 2010 σε δύο παραστάσεις. Έως το έτος 2007 δεν την είχα γνωρίσει καν. Η μητέρα της ήρθε και μου είπε πως η κόρη της ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το θέατρο. Της απάντησα να τη φέρει στο θέατρο να μιλήσουμε. Στη συνάντησή μας, παρουσία της μητέρας της, της ανέφερα πως οι εισαγωγικές εξετάσεις σε όλες τις δραματικές σχολές είχαν ολοκληρωθεί για το τρέχον έτος και θα έπρεπε να προετοιμαστεί για την επόμενη χρονιά. Εκείνη επέμεινε, γιατί δεν ήθελε να χάσει τη χρονιά».
Όπως είπε ο Φιλιππίδης, η καταγγέλλουσα έγινε τελικά δεκτή στη σχολή μετά από δική του παρέμβαση. Ο ίδιος είπε ότι δεν θέλησε να τη συγχαρεί διά ζώσης επειδή η Α… είχε εμμονή μαζί του και ήταν πάντα άκρως διαχυτική, γι’ αυτό τη συνεχάρη τηλεφωνικά.
«Φυσικά, ποτέ δεν προσπάθησα να την προσεγγίσω ερωτικά, δεν της τηλεφωνούσα βραδινές ώρες όπως η ίδια ισχυρίζεται, ούτε της έστελνα γραπτά μηνύματα. Αντιθέτως, εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο έφερνε σε δύσκολη θέση τόσο εμένα όσο και τη σύζυγό μου. Το 2008 και ενώ βρισκόμουν σε καλοκαιρινές διακοπές με την οικογένειά μου και φιλική παρέα, η καταγγέλλουσα με καλούσε στο τηλέφωνο ακατάλληλες ώρες με επιμονή μέχρι να της απαντήσω, «θέλοντας απλώς να με ακούσει», όπως η ίδια έλεγε. Αυτό με έφερνε σε τρομερά άβολη θέση και επανειλημμένως είχα διαπληκτιστεί εξαιτίας αυτού με τη σύζυγό μου, ως το επιβεβαιώνει και η ίδια στην κατάθεσή της».
Ο Μπιμπίλας
Ο κατηγορούμενος επικαλείται την κατάθεση του Σπύρου Μπιμπίλα, προέδρου του ΣΕΗ, ότι «πολύ πριν κινηθεί η ποινική διαδικασία εις βάρος του, ήδη από το 2010 η σύζυγός του είχε απευθυνθεί στη μητέρα της καταγγέλλουσας και στον ίδιο ρωτώντας τους τι συμβαίνει με την Α. καθότι η συμπεριφορά της ήταν τουλάχιστον επίμονη και μη αρμόζουσα». Τότε μάλιστα ο Σπύρος Μπιμπίλας είχε ρωτήσει την καταγγέλλουσα αν συμβαίνει κάτι και μετέφερε στην Ελπίδα Νίνου την απάντησή της «ότι δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα, ίσα ίσα που τον βλέπει σαν πατέρα της».
Ο ίδιος τονίζει ότι ποτέ δεν της έδωσε το παραμικρό δικαίωμα, παρά το γεγονός ότι «η καταγγέλλουσα πολλές φορές με προσέγγισε πιο διαχυτικά και φιλικά απ’ όσο ήταν πρέπον, όταν ερχόταν στο θέατρο με πρόφαση να επισκεφθεί τη μητέρα της. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχα ζητήσει από την τελευταία, αλλά και από όλο τον θίασο, προκειμένου να μην προσβάλω τη μητέρα της και καταλάβει ότι γίνεται για την κόρη της και μόνο, να μην καλούν στα καμαρίνια του θεάτρου φίλους, γνωστούς και άσχετους με την παράσταση ανθρώπους.
Είχα έρθει πολλάκις σε αρκετά δύσκολη θέση με την προκλητική συμπεριφορά της».
Ο προσωρινά κρατούμενος ηθοποιός χαρακτηρίζει ως απολύτως ψευδές το περιστατικό που περιγράφει στην καταγγελία της: «Ουδέποτε την κάλεσα και βρέθηκα μόνος μου μαζί της στα γραφεία της ‘‘Θεατρικής Εστίας’’. Ούτε βέβαια προσπάθησα να έρθω σε σεξουαλική επαφή μαζί της και μάλιστα χωρίς τη θέλησή της, ως ψευδώς ισχυρίζεται. Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έλθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά.
Και η ίδια προφανώς βρίσκεται σε σύγχυση, καθότι ενώπιον του ΣΕΗ αναφέρει ότι αφότου ξεκλείδωσα την πόρτα του γραφείου επιχείρησα να της κατεβάσω το παντελόνι, αλλά εκείνη αντέδρασε και έφυγε (sic!), ενώ στην κατάθεσή της ενώπιον του κ. Εισαγγελέως προσθέτει ότι πέραν του παντελονιού, της κατέβασα και το εσώρουχο και μάλιστα έκανα και κίνηση να την προσεγγίσω (sic!). Ουδέποτε είχα στην κατοχή μου κλειδιά του γραφείου, ούτε είχα τη δυνατότητα να το επισκέπτομαι αυθορμήτως, χωρίς να υπάρχει κάποια επαγγελματική συζήτηση με τους ιδιοκτήτες, γεγονός που επιβεβαιώνει με την ένορκη κατάθεσή του και ο μάρτυρας Σπύρος Κ.».
Χαρακτηρίζει ως ψευδή τον ισχυρισμό της καταγγέλλουσας ότι την προσκάλεσε μέσω της βοηθού του να έρθει σε πρόβες της παράστασης «Στις Κουζίνες» στο θέατρο «Ήβη» προκειμένου να συζητήσουν για ρόλο. Επισήμανε μάλιστα ότι οι χειμερινές θεατρικές παραγωγές κλείνουν τους θιάσους τους μήνες νωρίτερα, πράγμα που είχε πράξει και ο ίδιος ως σκηνοθέτης, αλλά και τονίζοντας ότι «δεν υπήρχε ρόλος που να ταιριάζει στην εμπειρία και στην ηλικία της καταγγέλλουσας, η οποία σπούδαζε στο β’ έτος της δραματικής σχολής».
Ο Πέτρος Φιλιππίδης αναφέρει ότι ενώ έκανε πρόβες με τον θίασο για την παράσταση «Στις Κουζίνες», εμφανίστηκε η καταγγέλλουσα απροειδοποίητα και του ζήτησε να παρακολουθήσει την πρόβα: «Από ευγένεια αποφάσισα να της επιτρέψω να καθίσει στις πίσω σειρές καθισμάτων. Όταν ολοκληρώθηκε η πρόβα της είπα με αυστηρότατο ύφος να μην το ξανακάνει αυτό και να μη με ξαναενοχλήσει. Όλα αυτά τα επιβεβαιώνει και ο επιστάτης του θεάτρου με την ένορκη κατάθεσή του».
Ο ίδιος αρνείται ότι προσπάθησε να την απομονώσει στα παρασκήνια υπογραμμίζοντας: «Εν αντιθέσει με όσα αναφέρει η καταγγέλλουσα, στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν στέκει στην κοινή λογική να την έχω δολίως καλέσει στα άδεια γραφεία της εταιρείας παραγωγής, να είμαστε μόνοι μας σε ένα χώρο και να μην κάνω προσπάθεια να της επιτεθώ, αλλά αντίθετα να ρισκάρω να την πλησιάσω όχι απομονωμένα εντός ενός καμαρινιού, αλλά στα παρασκήνια και εν ώρα πρόβας!».
Ο κατηγορούμενος χαρακτηρίζει «εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη τη συμπεριφοράς της καταγγέλλουσας». Τονίζει μάλιστα ότι επισήμανε στη μητέρα της, που θα έπαιζαν μαζί στη θεατρική παράσταση, ότι δεν θέλει να έρχεται στο θέατρο.
Έσπρωξε τη σύζυγο
Επίσης περιγράφει πως σε βάπτιση του παιδιού μιας εκ των ταξιθετριών του θεάτρου, στην οποία ήταν όλοι καλεσμένοι, ο ίδιος απέφυγε την οιαδήποτε επαφή με τη γυναίκα: «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: ‘‘Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει’’».
Ο κατηγορούμενος ηθοποιός αναφέρει ακόμη ότι το 2011 ενώ είχαν πάει με τη σύζυγό του και ένα ζευγάρι φίλων τους ηθοποιών για να παρακολουθήσουν την παράσταση «Μαμά Ελλάδα», η καταγγέλλουσα ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους στο φουαγιέ: «Σπρώχνοντας με περίσσιο θράσος τη σύζυγό μου, ήρθε να με χαιρετήσει αγκαλιάζοντάς με και φιλώντας με. Ένιωσα τρομερή αμηχανία για ακόμη μία φορά για τη διαχυτικότητά της αυτή, αλλά και για τη γενικότερη αγενέστατη συμπεριφορά της απέναντι σε εμένα και στη σύζυγό μου. Μάλιστα το περιστατικό αυτό έγινε αφορμή για να διαπληκτιστώ με τη σύζυγό μου, η οποία ήδη είχε ενοχληθεί από τα επίμονα τηλεφωνήματα της καταγγέλλουσας και στο παρελθόν. Αυτά επιβεβαιώνει και η ίδια η σύζυγός μου ως αυτόπτης μάρτυρας με την κατάθεσή της ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου του ΣΕΗ.
Είναι δε απορίας άξιο πώς η καταγγέλλουσα θέλησε με αυτή τη θέρμη να με χαιρετήσει, όταν η ίδια ισχυρίζεται και καταγγέλλει βίαιες και προσβλητικές εις βάρος της συμπεριφορές από εμένα!
Το 2020 και ενώ εγώ πρωταγωνιστούσα και σκηνοθετούσα την παράσταση “Ψύλλοι στ’ αυτιά” στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’, ο καλός μου φίλος Σπύρος Μπιμπίλας ήρθε να παρακολουθήσει την παράσταση. Βγαίνοντας από το θέατρο είδα την καταγγέλλουσα να στέκεται έξω από την είσοδο, στο πεζοδρόμιο. Κοντοστάθηκα και τον ρώτησα αν έχουν έρθει μαζί. Εκείνος μου απάντησε καταφατικά και αμέσως αντιλήφθηκε από το ύφος μου τη δυσαρέσκειά μου. Πριν πω το οτιδήποτε, ο Σπύρος με παρακλητικό ύφος μου είπε επακριβώς “Μίλα στην Α. Εγώ του απάντησα σε έντονο ύφος “Σπύρο, δεν θέλω παρτίδες με αυτό το κορίτσι και κακώς την έφερες μαζί σου απόψε”.
Χαιρέτησα τον Σπύρο και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητό μου. Προς έκπληξή μου πάλι και με περίσσιο θράσος, η καταγγέλλουσα μου έκοψε τον δρόμο μπαίνοντας μπροστά μου και με ρώτησε “γιατί δεν μου μιλάς;”. Της απάντησα με πάσα ειλικρίνεια ότι δεν επιθυμώ να μιλήσουμε και έφυγα μπαίνοντας στο αυτοκίνητό μου».
Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, στην καταγγέλλουσα δεν αρκούσε να τον πλήξει ηθικά και επαγγελματικά με την καταγγελία της στον ΣΕΗ, αλλά τροποποίησε την κατάθεσή της στον εισαγγελέα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα: «Ενώ στην καταγγελία της στον ΣΕΗ αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της πρόβας στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο, στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα ‘‘διορθώνει’’ τα όσα έχει δηλώσει, ισχυριζόμενη ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο, αλλά επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου εντός του αιδοίου της.
Είναι καθ’ όλα προφανής ο δόλιος σκοπός της καταγγέλλουσας, η οποία σπεύδει τεχνηέντως να αλλάξει τους ισχυρισμούς της, επιθυμώντας απεγνωσμένα να με πλήξει περαιτέρω. Στην προσπάθειά της όμως αυτή υποπίπτει σε λάθη, καθώς είναι απορίας άξιο πώς ενώ δήθεν την πίεζα για καιρό με μηνύματα και τηλεφωνήματα, ενώ είχα προσπαθήσει να την προσεγγίσω βιαίως ερωτικά χωρίς να το θέλει, εν συνεχεία επέλεξε να έρθει στην πρόβα στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ δήθεν για δουλειά, δέχτηκε να με ακολουθήσει στο καμαρίνι όπου θα ήμασταν μόνοι μας, και ενώ κατάλαβε ότι το μόνο που επεδίωκα ήταν ερωτική μεταξύ μας επαφή και μάλιστα προσπάθησα να τη βιάσω, όχι απλά δεν αντέδρασε και δεν μίλησε ενώπιον τόσων παρευρισκομένων, αλλά επέλεξε να παραμείνει στην πρόβα δήθεν για να συζητήσουμε για δουλειά».
«Υπήρχε µεγάλη ένταση και πολύ πάθος µεταξύ µας»
Αναφερόμενος στην επόμενη καταγγέλλουσα ο Πέτρος Φιλιππίδης μιλά για αμοιβαία έλξη, η οποία οδήγησε σε συναινετικό σεξ:
«Γνωριστήκαμε με τη Σ. μετά από σύσταση ενός κοινού γνωστού, δικηγόρου, λέγοντάς μου μάλιστα ότι μου στέλνει το βιογραφικό της ανιψιάς του να το δω, μήπως μπορούσα να την αξιοποιήσω σε κάποια επαγγελματική μου δουλειά. Δέχτηκα μετά χαράς να συναντηθώ με την ‘‘ανιψιά’’ του. Την προσκάλεσα στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’ να δει την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούσα τότε, όπως κάνω πάντοτε με νέους συναδέλφους. Της έστειλα πράγματι μήνυμα πριν από την παράσταση αλλά και στο διάλειμμα αυτής, προκειμένου να δω αν η παράσταση της άρεσε και διασκέδαζε.
Μετά το τέλος της παράστασης την κάλεσα να έρθει στο καμαρίνι μου, να μου εκφράσει τις εντυπώσεις της, αλλά και να τη γνωρίσω καλύτερα, ώστε να διαπιστώσω αν με μία πρώτη ματιά θα μπορούσε να αντικαταστήσει συνάδελφο σε περίπτωση που δεν συνέχιζε στην παράσταση “Ο Μπακαλόγατος”. Η καταγγέλλουσα ήταν χαμογελαστή και ευγενική, ένθερμη για τη γνωριμία μας. Με μαγνήτισε η ομορφιά της και δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη να ξεκινήσουμε προετοιμασία προκειμένου να δω εάν είναι κατάλληλη για την πιθανή αντικατάσταση του ρόλου.
Η επικοινωνία μεταξύ μας ήταν όλο και συχνότερη. Η συμπεριφορά του ενός προς τον άλλον σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τυπική ή επαγγελματική, τουναντίον θα έλεγα ότι σιγά σιγά ερχόμασταν πιο κοντά.
Μία από τις φορές που είχε έρθει στο θέατρο και κάτσαμε, μετά το πέρας της παράστασης, στο καμαρίνι μου συνομιλώντας, η καταγγέλλουσα ήταν ακόμη πιο εκδηλωτική από τις προηγούμενες φορές. Μπορώ να πω ότι πραγματικά μου άρεσε σαν γυναίκα. Καθόμασταν και οι δύο στον καναπέ που υπήρχε μέσα στο καμαρίνι μου και με κάθε ευκαιρία με άγγιζε στα χέρια, στα μπράτσα, στο πόδι. Το δυναμικό και πολλά υποσχόμενο βλέμμα της με διαπερνούσε και όλως αίφνης με πλησίασε, ανέβηκε επάνω μου και άρχισε να με φιλάει. Είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν αντιστάθηκα, σε καμία περίπτωση, αντιθέτως ανταποκρίθηκα.
«Επιθετική»
Δεν θα ξεχάσω τι σκέφτηκα εκείνη την πρώτη φορά: ‘‘Πώς με έβαλε έτσι κάτω; Πώς ανέβηκε έτσι επάνω μου’’. Ήταν επιθετική, δυναμική. Κι εγώ το μόνο που σκέφτηκα ήταν πως ήθελα να ικανοποιήσω αυτή μου την ορμή, εκείνη τη στιγμή. Δεν ήταν άλλωστε κάτι το οποίο δεν είχα ξανακάνει στο παρελθόν. Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μία γυναίκα.
Μετά από το περιστατικό αυτό, η καταγγέλλουσα επανήλθε στο θέατρο να παρακολουθήσει την παράσταση. Για να είμαι ειλικρινής, με ρωτούσε επανειλημμένα εάν θα πάρει τον ρόλο, πότε θα αρχίσουν οι πρόβες, εάν θα μπορούσα να τη βοηθήσω και να την προωθήσω στην τηλεόραση. Πλην όμως, εγώ ανέμενα ακόμη να δω εάν θα χρειαζόταν η εν λόγω αντικατάσταση. Δεν θα πω ψέματα, για να αναδειχθώ στα μάτια της, της είπα ότι σε περίπτωση που προέκυπτε ανάγκη για κάποιον guest ρόλο στη σειρά ‘‘Λάκης ο Γλυκούλης’’, στην οποία πρωταγωνιστούσα εκείνη την περίοδο, θα μπορούσε εάν ήθελε να την προτείνω για ακρόαση στον σκηνοθέτη…Ξαναήρθε στο θέατρο την εβδομάδα που ακολούθησε μετά τη μεταξύ μας συνουσία. Κάτσαμε μετά το πέρας της παράστασης οι δυο μας στο καμαρίνι και ήρθαμε αρκετά κοντά, αλλά δεν έγινε κάτι περαιτέρω (…).
Μία μέρα, την πήρα τηλέφωνο και κανονίσαμε να βρεθούμε στο θέατρο πριν την απογευματινή παράσταση. Είχαμε ήδη συνεννοηθεί και μπήκε από την πλαϊνή πόρτα, όπως άλλωστε είχε πράξει και στο παρελθόν λόγω της οικειότητας που είχε αναπτυχθεί μεταξύ μας, προκειμένου να μη μας δουν οι υπόλοιποι (…)
Ήρθαμε ακόμη μία φορά πιο κοντά: η καταγγέλλουσα με πλησίασε, άρχισα να τη χαϊδεύω και τα πράγματα εκτυλίχθηκαν πολύ γρήγορα. Ούτε που κατάλαβα πώς αρχίσαμε τις περιπτύξεις στον καναπέ και εν συνεχεία στο πάτωμα. Ήταν όλο πολύ έντονο και παθιασμένο, σχεδόν πρωτόγονο. Υπήρχε μεγάλη ένταση και πολύ πάθος μεταξύ μας.
Αφού ολοκληρώθηκε η μεταξύ μας συνεύρεση, σηκωθήκαμε από το πάτωμα και ντυθήκαμε, της πρότεινα αν θέλει να κάτσει να δει την παράσταση. Εκείνη όμως άλλαξε αμέσως θέμα, ρωτώντας με τι θα γίνει τελικά με τον ρόλο, πότε θα ξεκινήσει πρόβες κ.λπ. Της απάντησα ότι δεν θα παίξει στην παράσταση, καθότι η κοπέλα που κρατούσε μέχρι τότε τον ρόλο θα ακολουθούσε τελικώς στη Θεσσαλονίκη και στην καλοκαιρινή περιοδεία, οπότε δεν τη χρειαζόμασταν, ούτε μπορούσε να γίνει κάτι στην τηλεοπτική σειρά που πρωταγωνιστούσα.
«Ταιριάζαμε»
Η καταγγέλλουσα στο άκουσμα αυτό εξαγριώθηκε, άρχισε να μου λέει πως την κορόιδεψα, πως έχει πει σε όλους τους γνωστούς της ότι θα συνεργαστούμε και τώρα θα γίνει ρεζίλι, και πως θέλει να φύγει εκείνη τη στιγμή. Από πλευράς μου της είπα να ηρεμήσει, γιατί ποτέ δεν της είχα δηλώσει με σιγουριά ότι θα έκανε την αντικατάσταση. Πρόσθεσα ότι περνάμε καλά μεταξύ μας, ταιριάζουμε στον σεξουαλικό τομέα και ανεξαρτήτως του επαγγελματικού, δεν υπήρχε λόγος να χαλάσουμε κάτι που ευχαριστεί και τους δύο και πήγα να τη φιλήσω.
Εκείνη όμως δεν ήθελε πλέον τίποτα, ήταν εξοργισμένη και σηκώθηκε να φύγει, λέγοντας ότι την εκμεταλλεύτηκα και δεν θέλει να με ξαναδεί στα μάτια της. Επειδή την είδα απογοητευμένη, κάνοντας μία προσπάθεια να την προσεγγίσω και να γυρίσει, της έστειλα μετά από λίγη ώρα ένα μήνυμα ερωτικού περιεχομένου, δεν έλαβα όμως την παραμικρή απάντηση.
Αναπολώντας τις έντονες μεταξύ μας στιγμές προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της αρκετές φορές έκτοτε, καλώντας την στο τηλέφωνο, ζητώντας της να βρεθούμε, όμως πλέον η καταγγέλλουσα είχε αλλάξει τελείως πρόσωπο και αρνούνταν την παραμικρή επικοινωνία μαζί μου.
Όσον αφορά τους ισχυρισμούς της καταγγέλλουσας περί δήθεν άσκησης βίας εις βάρος της, δηλώνω ρητώς και κατηγορηματικώς πως είναι καθ’ όλα ψευδείς και ανυπόστατοι. Απορώ γιατί επέλεξε να προβεί σε τέτοιες αήθεις καταγγελίες, εξιστορώντας τα περιστατικά με μία τελείως άλλη διάσταση. Δεν είχα αντιληφθεί το μένος της εις βάρος μου, και προφανώς την απογοήτευσή της για το ότι εντέλει δεν συνεργαστήκαμε. (…)
Κατέφυγε βέβαια σε άλλον σκηνοθέτη αναγνωρισμένου επαγγελματικού κύρους, και ειδικότερα στον Γ. Κιμούλη, προκειμένου να ‘‘εξασφαλίσει’’ την επιτυχή πορεία της παράστασής της. Προκύπτει, λοιπόν, σαφώς ότι η καταγγέλλουσα έψαχνε κάποιον πιο έμπειρο ηθοποιό – σκηνοθέτη για να ‘‘κρεμαστεί’’, να βοηθηθεί επαγγελματικά και επέλεξε εμένα. Πλην όμως, οι ελπίδες της δεν ευοδώθηκαν και κατέρρευσε ο κόσμος της».
Στην απολογία του ο Φιλιππίδης αναφέρει ότι είχε έντονη ερωτική ζωή και έχει πολλάκις σχετισθεί με συναδέλφους του. Αρνείται κατηγορηματικά ότι θα τολμούσε ποτέ να ασκήσει βία σε οιαδήποτε γυναίκα, η οποία δεν θέλει να συνευρεθεί μαζί του: «Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου, ούτε είμαι τέτοιος άνθρωπος. Πολλώ δε μάλλον, δεν στέκει στην κοινή λογική να προσπαθήσω με βία να συνουσιασθώ με μια κοπέλα την οποία μου έχει συστήσει και ως ανιψιά του γνωστός μου και συνεργάτης μου (!) με τον οποίο συνδέομαι επαγγελματικά για τη θεατρική παράσταση που ανεβάζω.
«Στο Facebook»
Προκαλεί δε αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι σε ανάρτησή της στο Facebook αναφέρει ρητώς ότι δεν έχει μάρτυρες για το δυσάρεστο περιστατικό που της συνέβη.
Πλην όμως, όλως αίφνης, εμφανίζεται μάρτυρας, που συνάντησε την καταγγέλλουσα ευθύς μετά το υποτιθέμενο περιστατικό και μάλιστα διάβασε το μήνυμα που της έστειλα. Ενώ στην ανάρτησή της δηλώνει ότι δεν υπήρχε κανένας μάρτυρας, σπεύδει κατά την κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα να δηλώσει ψευδώς ότι έχει καταγεγραμμένη συνομιλία μας την οποία δήθεν εμπιστεύτηκε στη φίλη της. Την εν λόγω συνομιλία βέβαια ούτε προσκομίζει, αλλά ούτε αναφέρει κατά την αρχική καταγγελία της ενώπιον του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών. Αντιστοίχως βέβαια και η μάρτυρας ουδέποτε αναφέρει το παραμικρό για ηχογραφημένη καταγγελία», επισημαίνει ο κατηγορούμενος.
Χαρακτηρίζει ακόμη απολύτως ψευδές πως λόγω της στενής φιλίας με μέτοχο του Mega θα μπορούσε να επέμβει στο casting οποιασδήποτε δουλειάς του συγκεκριμένου καναλιού με το οποίο ολοκλήρωσε τη συνεργασία του ως ηθοποιός το 2010 με το «Λάκης, ο γλυκούλης». «Έκτοτε δεν έχω ξανασυνεργαστεί ποτέ με το κανάλι και μάλιστα με τον τότε διευθυντή προγράμματος, Πέτρο Μπούτο, δεν είχα και συνεχίζω να μην έχω καλές σχέσεις. (…) Παρ’ όλα αυτά, η καταγγέλλουσα ισχυρίζεται ψευδώς πως κατάφερα δύο φορές να την ακυρώσω από τηλεοπτικές δουλειές.
Μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση, λοιπόν, με βάση τα ανωτέρω, πώς το καλοκαίρι του 2015 βρέθηκε ως μέλος του Χορού στη θεατρική παράσταση “Τρωάδες” που σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, Σωτήρης Χατζάκης, με τον οποίο διατηρούσα φιλικές σχέσεις. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, και με την υποτιθέμενη επιρροή μου, θα μπορούσα κάλλιστα να την έχω αποκλείσει από μία τέτοια λίαν σημαντική ευκαιρία. Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι δεν είχα τη δύναμη να αποφασίζω εγώ για τους ηθοποιούς που θα αναλάβουν τους εκάστοτε ρόλους, σε σειρές μάλιστα στις οποίες δεν συμμετείχα καν (…)», επισημαίνει.
Η μάρτυρας
Αναφερόμενος στην αυτόπτη μάρτυρα Β. αναφέρει: «Αν πράγματι η καταγγέλλουσα αναφέρεται στην ηθοποιό Β., πρόκειται για συνάδελφο με την οποία συνεργάστηκα. Η σύζυγός μου είχε γνωριστεί μαζί της και με την οποία αναπτύχθηκε μια ειλικρινής -από πλευράς της τουλάχιστον- συμπάθεια. Μάλιστα είχε προτείνει και στη σύζυγό μου όχι απλά να βρεθούμε εκτός θεάτρου, αλλά και να κάνουν στενότερη παρέα! Σε καμία περίπτωση δεν επιδεικνύουν ένα άτομο που γνώριζε ότι είχα φερθεί με τέτοιον ανήθικο και επαίσχυντο τρόπο σε μια φίλη της…».
«Έπεσε µε φόρα πάνω µου και ξεκούµπωσε το παντελόνι µου»
«Σύντομη και πάνω απ’ όλα συναινετική» χαρακτηρίζει στην απολογία του και τη σχέση που είχε με την τρίτη καταγγέλλουσα: «Συνομιλήσαμε με την Γ. πρώτη φορά μέσω Instagram ‘‘περί ανέμων και υδάτων’’. Σταδιακά αρχίσαμε να συνομιλούμε και για άλλα θέματα, πλην του επαγγελματικού, και από τα μηνύματα και το ύφος μου ήταν ξεκάθαρη η διάθεσή προσέγγισής μου».
Όπως λέει κανόνισαν να βρεθούν την 1η Αυγούστου 2014 σε καφετέρια του Ψυχικού: «Μου έφερε το βιογραφικό της το οποίο και κοίταξα, πλην όμως μετά η συζήτηση επεκτάθηκε και σε έτερα ζητήματα, όχι μόνο επαγγελματικής φύσεως. Η καταγγέλλουσα ήταν πολύ ευχάριστη, εκδηλωτική και χαμογελαστή. Μου μίλησε απευθείας στον ενικό σαν να γνωριζόμασταν καιρό. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, μου επέδειξε διάφορες καλλιτεχνικές φωτογραφίες της, μεταξύ των οποίων ήταν και μία γυμνή φωτογράφιση στο περιοδικό Lifo, καθώς και φωτογραφίες από μία ταινία που είχε προβληθεί στην ΕΤ1. Μου είχε εκφράσει μάλιστα τη δυσαρέσκειά της καθότι, ενώ ήταν βραβευμένη η εν λόγω παράσταση, θεώρησε ότι τα ΜΜΕ την είχαν διασύρει ανασύροντας τις γυμνές φωτογραφίες της από την ταινία (τις οποίες και μου επέδειξε) κάποια χρόνια αργότερα, λόγω της σχέσης της με γνωστό τηλεοπτικό chef (μάγειρα), προκειμένου να υπονοήσουν ότι επρόκειτο για προκλητική ταινία.
Μετά από αρκετή ώρα αποφασίσαμε να φύγουμε από την καφετέρια (…). Ρώτησα την καταγγέλλουσα εάν είχε έρθει με κάποιο μεταφορικό μέσο ή εάν ήθελε να τη μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου, και μου απάντησε ότι είχε έρθει με ταξί οπότε θα έφευγε με τον ίδιο τρόπο. Για λόγους ευγενείας, αφού μου εξήγησε ότι μένει σχετικά κοντά, πρότεινα να τη μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου ώστε να τη διευκολύνω. Η ίδια δέχθηκε. Πριν καλά καλά εκκινήσω τη μηχανή του αυτοκινήτου, η καταγγέλλουσα άπλωσε το αριστερό της χέρι και με άγγιξε πάνω από το παντελόνι, στο σημείο του πέους μου. Με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο ερωτικό νόημα, χαμογελώντας, και χωρίς να πούμε τίποτα έκανα αναστροφή με το αυτοκίνητο ενώ εκείνη εξακολουθούσε να με χαϊδεύει ιδιαίτερο έντονα. Στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου σταμάτησα με το αυτοκίνητο. Ευθύς μόλις σταθμεύσαμε, η καταγγέλλουσα έπεσε με φόρα πάνω μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι μου, κατέβασε το εσώρουχό μου και επιδόθηκε σε πεολειχία.
Στο αυτοκίνητο
Η πράξη της αυτή με ξάφνιασε ιδιαίτερα ευχάριστα και δεν τη σταμάτησα. Τη χάιδευα στο κεφάλι, το λαιμό και την πλάτη και απολάμβανα τη στιγμή. Δεν είπαμε τίποτα, κοιταχτήκαμε, χαμογελάσαμε και τη ρώτησα εάν επιθυμούσε να την πάω με το αυτοκίνητο στο σπίτι της. Εκείνη μου είπε απλά να την αφήσω σε κάποιο σημείο στη Λεωφ. Κηφισίας (…). Έτσι και έπραξα. Χαιρετηθήκαμε λέγοντάς της ότι θα ήθελα να την ξανασυναντήσω με την πρώτη ευκαιρία όταν θα είμαστε στην Αθήνα και οι δύο και συνέχισα τη διαδρομή προς το σπίτι μου. Αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που συνάντησα την καταγγέλλουσα», αναφέρει ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος λέει ότι δεν μπορεί να καταλάβει για ποιο λόγο η Γ. αποφάσισε να προσφύγει σε βάρος του «καταγγέλλοντας τέτοια αναληθή και συκοφαντικά δι’ εμέ περιστατικά, καταμηνύοντάς με ψευδώς για απόπειρα βιασμού (…)
Μέσα στο μένος όμως που προφανώς τη διακατείχε, και προκειμένου να προσδώσει μία αληθοφάνεια στα όσα ανέφερε και να γίνει πιστευτή, υπέπεσε σε μοιραία -γι’ αυτήν- λάθη. Στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα αναφέρει ότι δώσαμε ραντεβού στις 14.00 μ.μ., ενώ στην έγγραφη καταγγελία της ενώπιον του ΣΕΗ, μόλις έξι ημέρες νωρίτερα, αναφέρει ότι δώσαμε ραντεβού στις 12.30 μ.μ. Επίσης, το αυτοκίνητο το οποίο είχα στην κατοχή μου το 2014 ήταν ένα μαύρο SUV Mercedes με εσωτερικά καθίσματα μαύρου χρώματος και όχι ανοιχτόχρωμα, όπως αναφέρει επανειλημμένως με σιγουριά στην καταγγελία της.
Επίσης, η ίδια αναφέρει ότι προκειμένου να την εγκλωβίσω εντός του οχήματος ενεργοποίησα με τον αγκώνα μου το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου. Πλην όμως, στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου οι ασφάλειες μπαίνουν αυτόματα. Οι πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού στο συγκεκριμένο μοντέλο ανοίγουν αμέσως όταν κάποιος επιχειρήσει να τις ανοίξει εσωτερικά, για λόγους ασφαλείας. Συνεπώς, αν η καταγγέλλουσα επιθυμούσε να βγει από το αυτοκίνητο θα μπορούσε να το πράξει πάραυτα», υπογραμμίζει.
Το “φορεματάκι”
Ο προσωρινά κρατούμενος σκηνοθέτης λέει ότι μοναδικός στόχος της καταγγέλλουσας είναι να τον πλήξει ως επαγγελματία και ως άνθρωπο: «Σε συνέντευξή της αναφέρει πως επέλεξε να φορέσει “φορεματάκι” γιατί έκανε πολλή ζέστη, το οποίο όμως μετά το μεταξύ μας περιστατικό δεν ξαναφόρεσε ποτέ, και επίσης ισχυρίζεται πως διώχνοντάς την από το αυτοκίνητό μου την έφτυσα. Και τα δυο αυτά περιστατικά παραλείπονται από το κείμενο της καταγγελίας στον ΣΕΗ, αλλά και από την κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα.
Επέλεξε να προσθέσει στη συνέντευξή της σε κυριακάτικη εφημερίδα δύο περιστατικά, τα οποία ναι μεν δεν αλλάζουν το περιεχόμενο της καταγγελίας, αλλά προσδίδουν σε αυτήν σημαντικό ηθικό βάρος επηρεάζοντας συναισθηματικά τους αναγνώστες». «Έτερη αντίφαση που επίσης αποδεικνύει το κατασκευασμένο των καταγγελιών αποτελεί το γεγονός ότι ο δημοσιογράφος/μάρτυρας ο οποίος και πραγματοποίησε τη συνέντευξη με την καταγγέλλουσα για την εφημερίδα στις 12.02.2021, ερωτηθείς την 08.03.2021 από τον Εισαγγελέα για τα στοιχεία της ηθοποιού που παραχώρησε τη συνέντευξη απάντησε ότι δεν δύναται να αποκαλύψει τα στοιχεία της στο πλαίσιο προστασίας της ίδιας, διότι δήθεν δέχεται απειλές και είναι πολύ φοβισμένη. Μέχρι τότε, ένα μήνα μετά την ανώνυμη καταγγελία της στην εφημερίδα, η Γ. δεν είχε προσφύγει στα αρμόδια όργανα. Ούτε για να καταγγείλει το περιστατικό, αλλά ούτε και για να καταγγείλει υποτιθέμενες απειλές εις βάρος της.
Έσπευσε δε να συντάξει και να καταθέσει την καταγγελία της ενώπιον του ΣΕΗ τρεις μόλις ημέρες αφότου κλήθηκε ο συντάκτης – δημοσιογράφος στην Εισαγγελία Πρωτοδικών. Ακόμη όμως και στην έγγραφη καταγγελία της, αλλά και στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα, σε κανένα σημείο δεν αναφέρει ότι δέχθηκε την οιαδήποτε απειλή. Η καταγγέλλουσα αναφέρει ότι δήθεν μετά το περιστατικό αποφάσισε να αφήσει το επάγγελμα του ηθοποιού λόγω του τραύματος που της είχα προκαλέσει. Η ίδια κράτησε έναν από τους ρόλους τηλεοπτικής σειράς του Mega το 2015, ενώ παράλληλα έπαιζε και στο θέατρο. Το 2018 συμμετείχε ως ηθοποιός στην ταινία μικρού μήκους ‘‘Όλη η αλήθεια’’ και το έτος 2019 στην τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 ‘‘Γυναίκα χωρίς Όνομα’’».
Τι καταγγέλλουν οι τρεις γυναίκες
Ο Πέτρος Φιλιππίδης κατηγορείται ότι βίασε την Α.Μ. συνάδελφό του, κόρη ηθοποιού. Με τη µητέρα της µάλιστα είχε συνεργαστεί σε δύο θεατρικές παραστάσεις. Η καταγγέλλουσα κατηγορεί τον προσωρινά κρατούµενο ηθοποιό και σκηνοθέτη ότι τον Σεπτέµβριο του 2008 της επιτέθηκε σεξουαλικά µέσα στο καµαρίνι του θεάτρου «Ηβη», ενώ τον είχε επισκεφθεί για επαγγελµατικό ραντεβού. Εκεί ο ηθοποιός, σύµφωνα µε τη µαρτυρία της, προχώρησε σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της, οι οποίες µε βάση τον νέο Ποινικό Κώδικα συνιστούν το αδίκηµα του βιασµού ακόµη και αν δεν υπήρξε συνουσία. Η ίδια κατέθεσε ότι ο πάλαι ποτέ πρωταγωνιστής περίπου τρεις µήνες πριν από τον βιασµό της την είχε καλέσει σε γραφείο θεατρικής εταιρείας και εκεί προσπάθησε για πρώτη φορά να έρθει σε σεξουαλική επαφή µαζί της παρά τη θέλησή της.
Απόπειρα
Η δεύτερη κατηγορία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη αφορά απόπειρα βιασµού της Σ.Μ. τον Φεβρουάριο του 2010 στο θέατρο «Μουσούρη». Η νεαρή ηθοποιός κατέθεσε ότι δέχθηκε άγρια σεξουαλική επίθεση από τον ίδιο και στην προσπάθειά της να γλιτώσει από τα χέρια του φώναζε και τραυµατίστηκε. Όπως είπε η ίδια, ο κατηγορούµενος αφού της επιτέθηκε, την απείλησε ότι θα την καταστρέψει επαγγελµατικά.
Στο αυτοκίνητο
Ο Πέτρος Φιλιππίδης κατηγορείται επίσης για απόπειρα βιασµού σε βάρος της νεαρής ηθοποιού Α.Γ. µέσα στο αυτοκίνητό του τον Αύγουστο του 2014. Η καταγγέλλουσα κατέθεσε ότι µετά από επαγγελµατικό ραντεβού της µε τον κατηγορούµενο σε καφέ στο Ψυχικό, εκείνος την οδήγησε µε το αυτοκίνητό του σε δρόµο του Παλαιού Ψυχικού και αφού κλείδωσε τις πόρτες του οχήµατός του, της επιτέθηκε και προσπάθησε να την αναγκάσει να προβεί σε σεξουαλικές πράξεις παρά τη θέλησή της. Η ίδια αναφέρει ότι φώναζε και πως γλίτωσε όταν ο προφυλακισµένος πρώην τηλεοπτικός αστέρας άνοιξε τις πόρτες του οχήµατός του αφήνοντάς τη φύγει, αφού την απείλησε ότι θα την καταστρέψει. Η γυναίκα κατέθεσε πως υπέστη τέτοιο σοκ ώστε εγκατέλειψε το επάγγελµα της ηθοποιού.
Πηγή: dikastikoreportaz.gr