Συνάντηση με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως είχε σήμερα ο βουλευτής Χανίων Μανούσος Βολουδάκης. Για το περιεχόμενο της συνάντησης ο κ. Βολουδάκης γράφει, σε ανάρτησή του:
Συναντήθηκα σήμερα με την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, για να της θέσω μια σειρά ζητήματα αρμοδιότητάς της στα Χανιά. Εννοείται ότι συζητήσαμε και το πώς πήγαν τα πράγματα στην καραντίνα, ιδιαίτερα εν’ όψει του ανοίγματος των δημοτικών την άλλη εβδομάδα. Είχαμε τελικά μια ευρύτερη πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για τα ανοιχτά θέματα της Παιδείας.
Τα θέματα που έθεσα:
– Την ίδρυση Προτύπου Σχολείου στα Χανιά, στη βάση των σχετικών νομοθετικών ρυθμίσεων που πρόκειται να φέρει σύντομα στη Βουλή η Υπουργός. Θα πρέπει να υποβληθεί η σχετική πρόταση μετά την ψήφιση του νέου νόμου, με σκοπό να μπορεί να λειτουργήσει ένα τέτοιο σχολείο το σχολικό έτος 2021-22.
– Την ανάγκη έγκαιρης πρόσληψης αναπληρωτών για τη δευτεροβάθμια, ώστε να αποφευχθούν τα περυσινά προβλήματα όπου Λύκεια όπως των Σφακίων και της Παλιόχωρας είχαν ελλείψεις πολλούς μήνες μετά την έναρξη της χρονιάς, ακόμα και σε μαθήματα εξεταζόμενα στις Πανελλήνιες . Με διαβεβαίωσε ότι αυτά φέτος θα αποφευχθούν, για δυο λόγους: Πρώτον, με νομοθετική ρύθμιση που έρχεται θα υπάρχει ποινή για τους εκπαιδευτικούς που ένώ έχουν προσληφθεί αρνούνται το διορισμό τους, προκαλώντας ανάγκη νέων προκηρύξεων κλπ. Δεύτερον, θα ξεκινήσει φέτος νωρίτερα η διαδικασία αποσπάσεων και προσλήψεων αναπληρωτών.
– Την ανάγκη υποστήριξης των απομακρυσμένων και δυσπρόσιτων σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους. Ειδική αναφορά έκανα στα δημοτικά σχολεία Ασκύφου και Καντάνου τα οποία πρέπει να διατηρήσουν τα τμήματά τους (τετραθέσιο το ένα, εξαθέσιο το άλλο). Αναφέρθηκα στην ανάγκη να λειτουργήσει νηπιαγωγείο στον Πατσιανό από το Σεπτέμβριο, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα στο νηπιαγωγείο που ήδη λειτουργεί στη Σκαλωτή. (Αυτά θα είναι αποφάσεις της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία πρέπει να υποστηριχθεί σχετικά από το Υπουργείο). Αναφέρθηκα και στο δημοτικό του Έλους, για το οποίο εκκρεμεί ο επαναχαρακτηρισμός του ως δυσπρόσιτου. (Έχει γίνει η σχετική υπηρεσιακή προεργασία).
– Την ανάγκη της ενίσχυσης των μαθητών που το έχουν ανάγκη με τάμπλετς για τη διαδικτυακή εκπαίδευση. (Η Υπουργός με ενημέρωσε ότι το Υπουργείο πρόκειται να αγοράσει 48,000 τάμπλετς τα οποία θα μοιραστούν σε όλη τη χώρα).
Αυτά είναι ψηφίδες μιας μεγαλύτερης εικόνας. Να μην ξεχνάμε: το μέλλον της πατρίδας μας περνά μέσα από την Παιδεία.