Τον απίστευτο τρόπο με τον οποίο δρουν τα κυκλώματα που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές απάτες κάνει γνωστό με ανάρτηση του ο Ηρακλειώτης γιατρός Μιλτιάδης Βολιτάκης, εξηγώντας πως οι επιτήδειοι του άδειασαν το λογαριασμό.
Ο γιατρός εξηγεί πως δεν τον προστάτευσε η Τράπεζα και καταλήγονας αναφέρει:
“Δεν πρόκειται να σας πω προσέχετε!! Πρόσεχα και εγώ Ιδιαίτερά, μην έχετε αμφιβολία…. Σε καλά οργανωμένες ομάδες όμως ελπίζω εσείς να μην πέσετε θύματά και να λειτουργήσετε καλύτερά, από πάσης απόψεως, από έμενα… Όπως ελπίζω και τράπεζες κάποτε να προστατεύουν καλύτερά τους πελάτες τους, και να μην εξαντλούν την υποχρέωσή τους μόνο σε διαφημιστικά σχετικά με το να μη δίνουμε προσωπικά στοιχεία….
Δυστυχώς, υπό συνθήκες, ακόμα και η εμπέδωσή της γνώσης αυτής, δεν επαρκεί….”
Αναλυτικά η ανάρτηση του γιατρού έχει ως εξής:”
«Φιλοι μου!!
Εγω είμαι το αναφερμένο σήμερα, από ισότοπους ενημέρωσης, ΘΥΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ. Ο Ιατρός 62 ετων….. !! 61 είμαι ακόμα…..
Γραφω αναλυτικά τι μου συνεβη, για να μην απαντω στα διαρκη τηλεφωνηματα δημοσιογραφων και δικα σας που ζητατε, απο ενδιαφερον, περισσοτερες πληροφοριες.. Και για να γνωστοποιησω καποιες λεπτομερειες, μιας και οι ηλεκτρονικες απατες πλεον γινονται απο ομαδες και ειναι πολυ οργανωμενες.
Λοιπον :
Στις 4.30 το μεσημέρι της Δευτερας δέχτηκα στο κινητό μου μια κλήση απο Ελληνικό νούμερο.
Ήταν μια ευγενικότατη νέα κοπέλα, με τρόπους και καλά Ελληνικά, επικοινωνιακή, που θα μπορούσε να δουλεύει στη reception κάποιου ξενοδοχείου η στο χώρο υποδοχής μιας επιχείρησής…
Μου έδωσε το όνομά της, μου είπε ότι είναι βοηθός φαρμακοποιού και με ευχαρίστησε από καρδίας για τη βοήθειά που έδωσα στη μητέρα της και επιτέλους τώρα είναι καλα ….
Ήταν αυτός ο λόγος που με επέλεξε για να μου παραπέμψει 2 γεροντάκια, όπως μου ανέφερε, με προβλήματά ακοής και ευγενικά μου ζήτησε αν μπορούσα να τους κλείσω ραντεβού. Της απάντησα ότι μπορούσα την Τρίτη στις 1.00 και μου έδωσε τα ονόματά τους (Α.Σ και Κ.Ε) Κρητικά και τα δυο. Μου ζήτησε κατόπιν ποσό θα κοστίσουν οι επισκέψεις και αν μπορούσα να κάνω την καλύτερή δυνατή τιμή…. Της απάντησα θετικά.
Κατόπιν μου είπε ότι λόγω ηλικίας δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν Pos και οι δικοί τους δεν τους εμπιστεύονται χρήματά και για το λόγο αυτό θα ήθελε να μου πληρώσει αυτή τις επισκεψεις , να παρει ενα παραστατικο πληρωμης για να της επιστραφουν τα χρηματα απο ενα συγγενη τους…
Δέχτηκα. Με ρώτησέ σε ποια τράπεζά έχω e Bank και συμφωνήσαμε να μπούμε στην alpha.
Το τηλ αυτό είχε διάρκειά περίπου 6 λεπτά.
Στις 16.37 τηλ ξανά, ευγενικότατη πάντα, και μου ζητησε να προχωρήσουμε μια και είχαμε μπει και οι δυο στο e-Bank της εν λόγω τράπεζας… Όταν της είπα να της διαβάσω τον αρ του τραπεζικού μου λογαριασμού, μου είπε ότι αυτός είναι πολύ μεγάλος και καλύτερά να μπω στο my web και να της δώσω τον μικροτερο αρχικο
Τη ρώτησα γιατί, και μου είπε ότι αυτός είναι ένας άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ δυο λογαριασμών….
Έχοντας κερδίσει με τον τρόπο της την εμπιστοσύνη μου και αποσπώντας την προσοχή μου από την συνεχή συζήτησή που μου έκανε (ότι θα περάσει να γνωριστούμε από κοντά γιατί με
εκτιμα ιδιαιτερα κλπ,κλπ και ο Θεός να με έχει καλά κλπ,,,) λειτουργούντας μηχανικά, ίσως και κουρασμένος, έκανα το Πρώτο Λάθος και της έδωσα το user Number μου… Το κατάλαβα μόλις της το έδωσα, ανησύχησα λίγο για αυτό που έκανα, άλλα ακόμα είχε την εμπιστοσύνη μου, ακόμα μου αποσπούσε την προσοχή μιλώντας μου διαρκώς και συνέχισα γιατί σκέφτηκα ότι δεν έδωσα τον κωδικό πρόσβασης..
Κατόπιν μου είπε να παραμείνω μέσα να δω το ποσό που κατατέθηκε…
Μείναμε συζητώντας 1 λεπτό ακόμα, της ανέφερα ότι ποσό δεν ήλθε και μου είπε ότι αποκλείεται!!! Της είπα “μα δεν το βλέπω…”
Μου λέει κοιτάξτε μήπως σας ήλθε στο Viber μνήμα με αριθμό αποδοχής. Κοιτάω και μου λέει να της τον δώσω γιατί έτσι γίνεται όταν κάποιος ζητάει κατάθεσή ποσού και άμεση επιβεβαίωσή της κατάθεσής στον δικό του λογαριασμό. Κάνω το Δεύτερο Λάθος και της τον δίνω.
Με κρατάει στη γραμμή ρωτώντας με αν είδα την κατάθεσή, που φυσικά δεν έβλεπα, επιμένει να παραμείνω στη γραμμή, εγώ έχω αρχίσει να κουράζομαι και να ανησυχώ όμως ήταν τόσο ευγενική και μου είχε μιλήσει τόσο οικεία που θεωρησα ότι είναι αγένεια να της κλείσω το τηλ.
Μέτα από 1-2 λεπτά της ζητάω ευγενικά συγνώμη, της λέω ότι θα κλείσω αναγκαστικά και ότι τις εξετάσεις είτε θα τις κάνω δωρεάν είτεοπότε μπορέσει να περάσει από το ιατρείο μου για να γνωριστούμε κιόλας και κλείνω το τηλ…
Η διάρκειά της επικοινωνίας αυτής ήταν 10 περίπου λεπτά…
Κλείνω το e-Bank, κοιτάζω το viber αν έχω άλλο μυν.. Δεν έχω..
3 Λεπτά αργότερα επικοινωνεί ξανά, με ρωτάει αν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και επιμένει να με προτρέπει να μπω ξανά να δω….. Τώρα έχω αρχίσει να ανησυχώ ιδιαίτερά, άλλα πάλι ευγενικά της απαντώ ότι δεν Θέλω να συνεχίσουμε αυτή τη συζήτησή, κλείνω και μπαίνω στα mail μου.
Η ώρα είναι 4.50. Βλέπω ότι στο mail έχει έλθει μυν που λέει ότι η αλλαγή κωδικού πρόσβασης έγινε με επιτυχία…!!!!!!!!!!!!
Ψάχνω το τηλ επικοινωνίας με την τράπεζά για να μπλοκάρουν το λογαριασμό μου, είμαι πλέον πολύ ανήσυχος και κουρασμένος…. Αυτή εξακολουθεί να με καλεί, χωρίς να απαντώ, και αυτό επιτείνει πλέον το άγχος μου…
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την τράπεζά περίπου στις 5.00
Δεν υπάρχει 6ψηφιο νούμερο όπως νόμιζα, μπαίνω σε σειρά αναμονής και μέχρι να μου απαντήσουν περνούν περισσότερα από 5 λεπτά αναμονής. Αναφέρω το πρόβλημά μου και αρχίσει μια συζήτησή 10 λεπτών για το τι έπαθα, ποιος είμαι, ταυτοποίησή στοιχείων, πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνω για να προστατευτώ κλπ και άλλα αχρείαστα για τη στιγμή πράγματά, όταν ο χρόνος κυλούσε εις βάρος μας…. Τελικά ο λογαριασμό μου μπλοκάρεται στις 5.18 περιπου.
Μπλοκάρεται ο δικός μου!!! όχι ο δικός τους…..
Για να γίνει κάποιος έλεγχος για αυτούς, πρέπει να περιμένω μέχρι την επαύριο, όταν θα πάω στην τράπεζά για να μάθω ποσά σήκωσαν, και να κάνω μη αποδοχή των τραπεζικών πράξεων .
Μαθαίνω ότι το σύνολο του λογαριασμού μου, 120.000 ευρώ, μεταφέρθηκε με 6 τραπεζικές πράξεις σε 3 άγνωστα σε έμενα ατομα και τραπεζικούς λογαριασμούς, με μεταφορές της τάξεως των 30/20/25 χιλιάδων τη φορά, παρότι ακόμα και αν άλλαξαν το ανώτατο ημερησιο επιτρεπτό όριο μεταφοράς μου που ειχα, και που ηταν 1000 ευρώ, το ανώτατο επιτρεπόμενο που θα μπορουσαν να βαλουν ηταν 15000.
Το σύστημα επιτρέπει σε βραχύ χρόνο, τη μεταφορά, του συνόλου ποσού σε 3 άλλους λογαριασμούς της Ίδιας τράπεζας με πραξεις πανω απο το επιτρεπτο…
Οι κάτοχοί των λογαριασμών είναι Έλληνες…..
Καταθέτω μηνυτήρια αναφορα στην Εισαγγελία.
Τουλάχιστον ένας από αυτούς είναι γνωστός στην ασφάλειά καταδικασμένος πολλές φορές για άπατη.
Αν πάω στην τράπεζά να καταθέσω 10000 ευρώ η τράπεζά μου ζητάει ένα σωρό δικαιολογητικά, για τον έλεγχο του μαύρου χρήματος κλπ….. Επιτρέπει όμως να έχουν λογαριασμό άτομά καταδικασμένα για άπατη, να γίνονται συνεχείς μεταφορές άνω του ορίου, μέχρι και τη μεταφορά του συνόλου ποσού σε άλλους λογαριασμούς σε 15 λεπτά…. Επιπλέον υπάρχει το λεγόμενο τραπεζικό απόρρητο που ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω αμφιβάλω αν έχει επιτραπει την άρση του, όσον άφορά την κίνησή των λογαριασμών των “Κυρίων”…
Έκανα λοιπόν λάθος που εμπιστεύτηκα μια άριστη ηθοποιό με μεγάλη προφανώς πείρα, έκανα λάθος που έδωσα το user name, έκανα το λάθος που έδωσα τον πρώτο κωδικό viber μεσω του οποιου αλλαξαν προφανως τον μυστικο κωδικο μου…..
Η κυρία με απασχολούσε λοιπόν, για να μη δω σε mail η άλλου ότι κάτι παράτυπο γινόταν, δημιούργησαν ένα δεύτερο λογάριθμο στο viber μου με ένα δευτερo gmail, δεν ξέρω πως!!, (έχω βρει ποιο ήταν), όπου τους ερχόταν τα υπόλοιπά νούμερά για τις “συναλλαγές” τους, δε βρήκαν μπροστά τους καμία δικλίδα προστασία μου από την τράπεζά και πάρα το block του λογαριασμού μου με αργοπορία, τους επέτρεψε να δρουν ανενόχλητοι για μεγάλο χρονικό διάστημα και ακόμα και τώρα 48 ώρες μετά δεν έχουν ανοίξει οι τραπεζικοί λογαριασμοί τους, για να μπλοκάρουμε – φυσικά και δεν έχω ελπίδες- ότι μπορεί να μπλοκαριστεί ακόμα. Αν δοθεί άδειά να ανοίξουν θα οφείλεται στο γεγονός ότι η άπατη άφορά ποσό 120.000 που αποτελεί το όριο για να χαρακτηριστεί η πράξη τους κακουργηματική. Μονο τότε ο νομός το επιτρέπει…
Φίλοι μου!
Δεν πρόκειται να σας πω προσέχετε!! Πρόσεχα και εγώ Ιδιαίτερά, μην έχετε αμφιβολία…. Σε καλά οργανωμένες ομάδες όμως ελπίζω εσείς να μην πέσετε θύματά και να λειτουργήσετε καλύτερά, από πάσης απόψεως, από έμενα… Όπως ελπίζω και τράπεζες κάποτε να προστατεύουν καλύτερά τους πελάτες τους, και να μην εξαντλούν την υποχρέωσή τους μόνο σε διαφημιστικά σχετικά με το να μη δίνουμε προσωπικά στοιχεία….
Δυστυχώς, υπό συνθήκες, ακόμα και η εμπέδωσή της γνώσης αυτής, δεν επαρκεί….
Ίδωμεν!».