Στις προσπάθειες που καταβάλλονται για πιο εύρυθμη λειτουργία των Εξωτερικών ιατρείων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, αναφέρεται ανακοίνωση που εκδόθηκε σήμερα από τη Διοίκηση του ΠΑΓΝΗ.
Ειδικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Η λειτουργία των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων αποτελεί προτεραιότητα για κάθε Δημόσιο Νοσοκομείο.
Είναι προφανές ότι κάθε νοσοκομείο προσπαθεί να εξυπηρετήσει τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό εξεταζομένων. Η παρουσία της πανδημίας έχει οξύνει τις ανάγκες των ασθενών.
Για αποφυγή κάθε παρερμηνείας, που πιθανόν δημιουργείται από υποβολιμιαίες κοινοποιήσεις, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:
Στο ΠΑΓΝΗ λειτουργούν 221 τακτικά εξωτερικά Ιατρεία και για το 9μηνο του 2020 έχουν εξεταστεί 75.536 ασθενείς (παρά τους δύο (2) μήνες που δεν είχαμε λειτουργία των τακτικών εξωτερικών ιατρείων).
Αναγνωρίζοντας το δεδομένο της υψηλής προσέλευσης, στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου σε ειδικότητες όπως π.χ. Ενδοκρινολογικά, σε συνεργασία με τους ιατρούς, έχουμε αυξήσει τον αριθμό των ιατρείων, μειώνοντας το χρόνο αναμονής στο μισό, δημιουργούμε νέα ιατρεία όπως π.χ. Ειδικό Ρευματολογικό Ιατρείο, Ιατρείο Οστεοπόρωσης κ.α., ενώ βρισκόμαστε ήδη σε διαδικασία μετακίνησης σε άλλους χώρους, από το χώρο των ιατρείων όπου βρίσκονται μέχρι σήμερα, γραφεία της Τεχνικής Υπηρεσίας και του Σωματείου Εργαζομένων, απελευθερώνοντας έτσι χώρους που θα χρησιμοποιούνται ως ιατρεία.
Καθημερινά στην είσοδο υπάρχει λίστα ασθενών για την ομαλή προσέλευση τους, η παρακολούθηση και τήρηση της οποίας, οφείλει να γίνεται πιστά. Επίσης με γνώμονα την αποφυγή συνωστισμού, υπάρχει Floοr manager στο χώρο των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων.
Αναγνωρίζουμε ότι το σύστημα διαχείρισης των ραντεβού είναι δυσλειτουργικό εδώ και χρόνια, ενώ δεν υπάρχει ενιαίος τρόπος κωδικοποίησης των περιστατικών στο σύστημα μηχανοργάνωσης του νοσοκομείου μας. Για το λόγο αυτό επεξεργαζόμαστε των διαχωρισμό των ιατρείων σε Γενικά και Ειδικά και τον προγραμματισμό των ραντεβού μόνο μέσω του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος του Νοσοκομείου.
Δυστυχώς, οι παθογένειες του παρελθόντος με εξετάσεις χωρίς ραντεβού ή αδιαφανείς διαδικασίες κλεισίματος, έχουν δημιουργήσει στον κόσμο την εντύπωση, ότι χρειάζεται προσωπική φυσική παρουσία για το κλείσιμο του ραντεβού. Σίγουρα εικόνες συνωστισμού είναι δυσάρεστες για όλους μας και έχουμε λάβει τα διοικητικά μέτρα για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων. Την ίδια στιγμή αυξάνουμε τον αριθμό των διαθέσιμων τηλεφωνικών γραμμών
Πρωταρχικός στόχος της Διοίκησης του ΠΑΓΝΗ αποτελεί η προστασία της υγείας των ασθενών αλλά και η υποστήριξη της εύρυθμης λειτουργίας του Νοσοκομείου μας την οποία στηρίζει και η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων σ’ αυτό.
Με εκτίμηση,
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΠΑΓΝΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ