Oκτώ στους 10 Ελληνες βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση εργασίας

Σε διαρκή αναζήτηση εργασίας βρίσκονται οκτώ στους δέκα Ελληνες, εργαζόμενοι και άνεργοι, με στόχο κατά κύριο λόγο την εύρεση καταλληλότερου πακέτου απολαβών. Αυτό εξηγεί άλλωστε και την ανησυχία που εκφράζουν στη συντριπτική τους πλειονότητα (84%) για το εάν θα καταφέρουν με τον μισθό που έχουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες που δημιουργεί ο αυξανόμενος πληθωρισμός.

Η ετήσια έρευνα της Adecco για την «Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα 2022», που πραγματοποιείται για όγδοη συνεχή χρονιά σε συνεργασία με την Global Link και την H+K Strategies, δείχνει ότι παρά τις σημαντικές βελτιώσεις ως προς την πορεία της ανεργίας και τον περιορισμό του κύματος μετανάστευσης, η ελληνική αγορά εργασίας παραμένει εύθραυστη, καθώς επηρεάζεται σημαντικά από τις εξωγενείς κρίσεις.

Με τον κόσμο της εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο να βρίσκεται σε συνεχή κινητικότητα, δεν αποτελεί παράδοξο το γεγονός ότι οι Ελληνες συμμετέχοντες στην έρευνα δηλώνουν ότι κι αυτοί αναζητούν εργασία, κυρίως στη χώρα μας (68%), αλλά και στο εξωτερικό (15%). Στα θετικά συγκαταλέγεται το γεγονός ότι το brain drain σταθεροποιείται στα επίπεδα των τελευταίων τριών χρόνων, με μικρή αύξηση φέτος σε σχέση με το 2021. Οσο για τους σημαντικότερους παράγοντες που ωθούν τους εργαζομένους να αλλάξουν εργασία, η εξασφάλιση ενός ικανοποιητικού πακέτου απολαβών είναι ο σημαντικότερος (78%), με το υγιές εργασιακό περιβάλλον (38%) και τις δυνατότητες εξέλιξης (36%) να ακολουθούν στις προτιμήσεις των ερωτηθέντων.

Τέλος, η μεγάλη αύξηση του φαινομένου της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) και το γενικότερο κλίμα δυσαρέσκειας που παρατηρείται στους εργαζομένους και σχετίζεται με την ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, καταγράφεται και σε αυτή την έρευνα, καθώς σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (46%) δήλωσαν ότι εργάζονται πάνω από 40 ώρες την εβδομάδα, αριθμός σχετικά υψηλός, ενώ έντονη είναι και η δυσφορία των εργαζομένων για την έλλειψη προσωπικού χρόνου.

 

Καθημερινή

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content