Κατάμεστη η Αίθουσα «Ανδρέας και Μαρία Καλοκαιρινού» στην έναρξη της νέας Καλλιτεχνικής Περιόδου του ΠΣΚΗ
Με αφορμή τη συμφωνική συναυλία Ρωσικός ρομαντισμός, με έργα
Σεργκέι Ραχμάνινοφ και Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε ο νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου.
Περίπου 700 μαθητές από σχολεία του Ηρακλείου και του Κρουσώνα γέμισαν ασφυκτικά την Αίθουσα «Ανδρέας και Μαρία Καλοκαιρινού» του ΠΣΚΗ, ζώντας μια ξεχωριστή εμπειρία με αφορμή τη συμφωνική συναυλία Ρωσικός ρομαντισμός, με έργα Σεργκέι Ραχμάνινοφ και Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι.
Η Πρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ Στέλα Αρχοντάκη – Καλογεράκη καλωσόρισε μαθητές και εκπαιδευτικούς, ενώ ο Μαέστρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΠΣΚΗ Μύρων Μιχαηλίδης, παρουσίασε την συμφωνική ορχήστρα, εξήγησε τη σπουδαιότητα κάθε οργάνου και μαζί με τον διεθνούς φήμης πιανίστα Δημήτρη Τουφεξή, μίλησε στους μαθητές για το σπουδαίο έργο του Σεργκέι Ραχμάνινοφ και του Πιότρ Ίλιτσ Τσαϊκόφσκι. Στη συνέχεια, η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνώνερμήνευσε χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τη συναυλία.
Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη παραγωγή του ΠΣΚΗ πραγματοποιείται με αφορμή τη συμπλήρωση 150 χρόνων από τη γέννηση και 80 από τον θάνατο του Σεργκέι Ραχμάνινοφ, με το μνημειώδες Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα Αρ. 2 σε Ντο ελάσσονα, Έργο 18, όπως επίσης και την αριστουργηματική Συμφωνία Αρ. 5 σε Μι ελάσσονα, Έργο 64 του Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι, με την Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών σε μουσική διεύθυνση του Μύρωνα Μιχαηλίδη και σολίστ στο πιάνο τον Δημήτρη Τουφεξή. Διαβάστε περισσότερα, εδώ.
Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμμετείχαν μαθητές από το 2ο και το 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, το Γυμνάσιο Κρουσώνα, 2ο ΕΠΑΛ, το 4ο, το 5ο, το 6ο, το 8ο, το 10ο ΓΕΛ, το Λύκειο Νέας Αλικαρνασσού, το Μουσικό Σχολείο και το Παγκρήτιο.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, ενώ ανάλογες εκπαιδευτικές εκδηλώσεις έχουν προγραμματιστεί καθ’ όλη την διάρκεια της καλλιτεχνικής περιόδου 2023 – 2024 του ΠΣΚΗ.
.
.
.