“Λεφτά υπάρχουν” άφθονα, κατά τα φαινόμενα, στη ΔΕΠΑΝΑΛ. Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι η δημοτική επιχείρηση διαφημίζει τα… κλειστά λόγω lockdown καταστήματά της (“Μαρίνα” και “Όαση”)!
Ίσως η διαφημιστική εντολή να δόθηκε πριν το lockdown, θα πεί κανείς. Δεν θα έπρεπε όμως να είχε διακοπεί όταν όλος ο κόσμος μπήκε σε καραντίνα;
“Ψιλά γράμματα”, ίσως… Όπως με “ψιλά γράμματα” καταγράφεται και το γεγονός ότι η ΔΕΠΑΝΑΛ έδωσε διαφημιστική εντολή (και πληρώνει με δημοτικό χρήμα) μόνο σε δυο από τα σάιτ του Ηρακλείου.
Πώς έγινε η επιλογή των δυο; Μάλλον με… κλήρωση. Στη Λότζια ίσως να ξέρουν…
“ΝΕΑ ΔΡΑΣΙΣ”